Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

1 Eylül 2014 Pazartesi

Flormar - Satin Matte - Tile Oje

Günaydın! :)

Burada puslu, bulutlu bir güne uyandık. Nerede olduğumu bilmeyenler için söyleyim, Alanya'dayım. Tatilimin tam olarak son haftası bu, haftaya bugün İstanbul yollarında olacağım malesef :/

Neyse, öncelikle herkese mükemmel bir Eylül ayı dilerim. En sevdiğim aylardan biridir, yakmaz, boğmaz :)

Şimdi yine bir ojeden bahsedeceğim :) Şurada yazısını yazdığım, tatil ojeleri içerisinde 3. sıradaki 

Flormar - Tile oje


Bu oje Flormar'ın Satin Matte serisine ait. Bu seri inanılmaz sevildi, hatta özellikle "Havana" isimli rengi blogger camiasında oldukça tutuldu. Tabi ki ben de aldım hatta başka renklerini de aldım.Ve bir kırmızı renk hastası olduğum için bu rengini de aldım.

Tile, içerisinde çok belirgin altın renkli simler (sim derken ayrı parçalar değil ojenin kendisiyle bütünleşmiş) olan parlak bir domates rengi.

Şişesinde harikulade duruyor. Ayıla bayıla aldım. Evet bir hayal kırıklığı seziliyor değil mi? Aslında hiçbir eksisi yok ojenin, sürümü rahat, kıvamı normal, yormuyor, çabuk kuruyor, kolay çıkmadı tırnaklarımdan.

Ama ben tırnaklarımdaki duruşunu hiç sevmedim, hiç! Artık bronzlaştığım için mi? Tırnaklarımı genelde kısa tutmayı severim, yeni kısaltmıştım o yüzden mi? belki uzun tırnağa yakışır, bilemedim
Beğenemedim, zaten 3. gün hemen çıkardım! :-D

15 günlük tatile 7 oje getirince seçeneğim de fazla oluyor tabi ki :)


Aşağıda tırnaklarımdaki duruşunu görebilirsiniz. Oje için tam not veriyorum. Ama ben ne yalan söyleyim, tırnaklarımdaki duruşunu hiiiiç beğenmedim, rengini de beğenmedim. Soluk, mat duruyor. E tabi mat durack çünkü "Satin Matte" serisinden, ama serideki diğer ojeleri böyle değildi...

Neyse :) aşağıda sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum. Hepsi gün ışığında çekilmiştir.



Aşağıdaki fotoğraf güneş vurduğundan dolayı biraz farklı çıkmış ;)



Herkese güzel bir yeni hafta dilerim!

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder