Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

18 Eylül 2014 Perşembe

Benefit - Gimme BROW - Hacim Veren Kaş Jeli

Herkese güzel bir Perşembe gününden merhaba! :)

Bugün elimde uzun zamandır olan bir üründen bahsetmek istiyorum. Hatta korkarım belki 1-2 haftaya bitecek ve bitmesini hiç istemiyorum!

Benefit markasının ürünlerini genel anlamda gerçekten çok kaliteli buluyorum ancak fiyatları da malesef bir o kadar uçuk durumda!

Ve bence Benefit'in en başarılı ürün grubu da "Kaş şekillendirme ürünleri"... Hepsi ayrı ayrı çok başarılı ürünlerin. Elimde olan kaş şekillendirme ürünü ise,

Benefit - Gimme Brow...


Bu üründe sanırım iki farklı renk seçeneği bulunuyor. Biri light/medium olan açık renk, diğer ise benim gibi koyu renk kaşlara sahip olanlar için benim elimdeki medium/deep rengi!




Benefit'in ambalajları, ürünlerinin isimleri her zaman çok sevimli, çok albenili olmuştur. Bu ürün de bu şekilde :) "Gimme Brow" adından da özellikle kaşlarında benim gibi boşluklar olanların kurtarıcısı olan bir ürün. Ve ben bu ürünün sadece makyaj amaçlı değil, kaşları besleyici özelliği olduğunu da düşünüyorum. Çünkü kaşlarımın başlangıç yerlerinde gerçekten beni sinir eden boşluklar varken, bu ürünü kullanmaya başladıktan sonra bu boşlukların kaybolduklarına şahit oldum. Ve ürüne olan sevgim bir kat daha arttı :)


Ürün 3 gr, ufak sevimli bir ambalajı var, bendeki koyu kaş rengine uygun olan Medium/Deep rengi. Makyajım bittikten sonra son olarak bu kaş jelini kaşlarıma geçiyorum. Hem kaşlarımın rengini belirginleştiriyor, hem boşlukları dolduruyor hem de suya dayanıklı ve dahası yapay bir görüntü kesinlikle bırakmıyor! Çok çok seviyorum, makyajımda eskiden hiç kullanmazdım kaş ürünleri artık vazgeçilmezim oldu diyebilirim :)

Fırçası ufak ve kaşları çok iyi kavrıyor. Bazı kaş jellerinin kocaman fırçaları oluyor anlam veremiyorum. O kadar kalın kaş yok ki be annem! İnsanın yüzüne gözüne bulaşır öyle büyük fırçalarla kaş jelleri. Her neyse bunda böyle bir sorun yok. Kaşa çok güzel oturuyor, tarıyor ve istediğiniz doğal görünümü 2-3 darbe ile elde ediyorsunuz. Doğal, boşluksuz ve rengi belirgin bir kaş oluyor :)




Ürünün negatif bir yanı var mı? Evet var, bir tane! FİYATI. 3 gr'lık ürünü 85 TL'ye almıştım. Şimdi fiyatlarına baktım 105 TL olmuş, bu fiyata biraz daha kendimi sıkar gider Chanel'den krem allık alırım diye düşünmüyor değilim :P

Sephora'larda bu ürünü bulabilirsiniz! :) Açıkçası benim elimdeki kısa bir zaman sonra bitecek, bitince yenisini almayı şu an düşünmüyorum. Onun yerine MAC'in Prolongwear Brow Set'ini denemek istiyorum. Fiyat açısından daha makul gözüküyor. Ama bir çılgınlık da yapıp bu üründen tekrar alabilirim :)

Kısacası fiyatını dert etmeyecekseniz, kesinlikle alın derim! :)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder