Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

1 Eylül 2014 Pazartesi

Tatil Cilt Bakım Çantamda Neler Var?


Günün 2. yazısından herkese merhaba :)

Tatil Makyaj Çantamda Neler Var? yazısını okumayanları şuraya alalım :) Şimdi ise bu iki haftalık tatile hangi cilt bakım ürünlerimi getirdim, hangi çanta içerisinde getirdim :)


Çantamı, Gratis'ten almıştım. Dirty Works marka, mavi, dış dokusu kaygan, kir tutmayan, silinebilir, temizlenebilir ve üzerinde beyaz puantiyeleri var.

İsmi Hanging Washbag idi sanırım :) Adından da anlayabileceğiniz üzere, bunu hem katlayıp kullanabiliyorsunuz, hem de banyoda duvara asabiliyorsunuz.


İçerisinde 3 adet bölme var, aşağıda da görebileceğiniz üzere, en alttaki bölüm fermuarlı ve geniş olan bölüm.

Üstteki iki bölme ise fermuarsız biraz daha ufak bölmeler. Bu yaz bu çantayı cilt bakım ürünlerimi koymak için kullandım. Çok da memnun kaldım. Seyahatler için çok ideal! Fiyatı sanırım 25 TL civarı birşeydi. Gratis'lerde sürekli bulunabilen bir ürün.


Şimdi gelelim, içindekilere :)

İlk bölmede:

Ağırlık yapmasın diye genelde sample ürünler götürüyorum tatillere..

1. YSL Yout Liberator kreme (3-4 adet)
2. Clinique Repairwear Laser Focus göz kremi (Gece için) (3 ml bu da deneme boy) Yazısı için tıktık.
3. Shiseido  Anti-Aging özellikli SPF 50  faktör güneş kremi ( deneme boy) Yazısı için buraya bakalım.
4. Shiseido Anti-Aging özellikli SPF 30 Faktör yüz ve vücut kremi (2 adet)
5. Blistex Med Plus dudak balmı

İkinci bölmede ise tırnak ürünleri var:

6. Essence - Nail Polish Corrector - Oje düzeltici..çok seviyorum bunu, benim gibi sakar oje süremeyen yeteneksiz bir insan için süper bir icat :)
7. Essence - Nail Protector - Base Coat
8. Essence - damlalıklı oje kurutucu
9. Solingen - törpü
10. Oriflame çiçek şeklinde kağıt törpü

Son bölmede ise,

11.Diadermine - Çift fazlı göz makyaj temizleyicisi - Daimi favorim.
12. Watsons ve Gratis'ten aldığım seyahat boy şişeler içerisinde 2 şişe Bioderma Sebium, çok güzel arındırıyor cildimi :)
13. Neutrogena - Pembe Greyfurt - Yüz yıkama jeli (Pembe şişe)
14. DDF Göz Kremi - Yazısı şurada
15. Lush - Tea Tree Water - Allahım Lush'ın ülkemizden gitmesine o kadar üzüldüm ki anlatamam. Bu da elimde son kalan Lush ürünlerinden :( Çok seviyorum, yazısını yazacağım.

Benim tatil cilt bakım çantamın içi böyle, 2 haftalık ihtiyaçlarım için oldukça yeterli şeyler almışım :)

Siz neler aldınız tatil için yanınıza? :)

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder