Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

7 Eylül 2014 Pazar

Giovanni - 2Chic - Hacim Veren Durulanmayan Saç Kremi (Tangerine&Papaya Butter)

Günün son yazısı ise, plaj çantamdan eksik etmediğim bir saç bakım ürünü.

Gratis'lerde satılan Giovanni markasının Mandalina ve Papaya özlü durulanmayan saç kremi!

Pompalı şişede, üzerinde koruma kapağı var, oldukça kullanışlı, hiç akma dökülme yapmadı. 

Buradan bir artı puan kendisine :)


Benim saçlarım, dalgalı, ince telli ve gür. Denizde asla saçlarımı açarak yüzmem, omuzlarıma, sırtıma yapışıyor, sinir oluyorum. O yüzden genelde tepeden topuz yaparım.

Denizde işte dalar, çıkarım bu şekilde :)

Ancak çıkınca duş aldıktan sonra saçlarım inanılmaz karışıyor, tarakla açarken çok zorlanıyorum. İşte bu yüzden bu ürün gerçekten çok iyi geldi saçlarıma. Hem çok çabuk açabiliyorum, hem de yumuşacık oluyor saçlarım.

Mis gibi mandalina kokuyor. Saçlarımı yağlandırdı mı bilmiyorum, çünkü hergün denizde olduğum için hergün duş alıyodum doğal olarak.

Ama saçlarım akşamları kuruyken, elektriklenme de olmadı, yağlanma da olmadı.

Bu ürünün şimdilik negatif bir yanını görmedim, İstanbul'da kendisini deneyimlemeye devame deceğim :)

Kolay ulaşılabilir olması, uygun fiyatı da hoşuma gitti doğrusu.

Ben beğendim, saçlarınızın deniz/banyo/duş sonrası benimki gibi aşırı derecede karışmasından şikayetçiyseniz hem saçlarınızı yumuşatan hem de kolay taranmasını sağlayan bu ürüne bir bakın derim :)

Günün son yazısı olduğunu yazının başında yazmıştım, tatilim bu akşam bitiyor.

Yarın ise haldır huldur işe başlıyorum :(

Yarından itibaren, yazılarımı son 2 haftadır yazdığım sıklıkla yazamayacağımı bildirmek istedim.

Herkese güzel günler dilerim :)

2 yorum:

  1. Benim asla karışmayan saçlarım olduğu için gerek yok bana ama yazının en başında kıvamlı kremler var ya onlardan sandım deneyeyim diyordum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu sana be yaw :) Benim saçlar banyo sonrası direk keçe gibi! :)

      Sil