Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

4 Eylül 2014 Perşembe

Butter London - Trout Pout - Oje

Günaydın :)

Sıradaki tatil ojem Butter London - Trout Pout!

Tam yazlık, harika bir somon mercan ve çok hafif de pembelik barındıran bir renk...



Butter London, formaldehit, toluen ve DBP olarak bilinen 3 zararlı kimyevi maddeyi barındırmayan bir marka. Ancak çok yaygın satış ağı yok malesef, bir tek Douglas'larda satılıyor. O da bana çok ters, çok nadiren gidersem, gitmişken bir veya iki tane Butter London almadan çıkmıyorum :)  Bu da onlardan biri :)


Rengi dolayısıyla tatilde yanımda getirdiğim, ojelerden biriydi. Sürümü çok kolay değil, ilk katta çizgi çizgi oluyor. Ama ikinci katta sorun çözülüyor. Ve herhangi bir top coat kullanmıyor olmama rağmen inanılmaz parlak. Fırçası ince, flormar fırçaları gibi. Benim tırnaklarım çok geniş değil o yüzden rahat ediyorum, zaten aşırı sakarım :)

Aşağıdaki fotoğraflar gün ışığında çekildi. Fotoğraflarda iki kat sürülü. Renk muhteşem.

Tek kötü yanı diğer ojeler 3 gün dayanırken, bu oje 2. gün sonunda uçlarda çıkmaya başladı :/ Onu da 
görmezden geliyorum artık rengin güzelliğinden ötürü :)




Siz Butter London ojeleri seviyor musunuz? Hiç denediniz mi?

Butter London ojeler yanlış hatırlamıyorsam 39.90 TL'ye satılıyordu. Douglas bazen 3 al 2 öde kampanyaları da yapıyor, daha avantajlı bir şekilde alma imkanınız olabiliyor :)

Keyifli günler dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder