Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

19 Eylül 2014 Cuma

Benefit - Fake Up! - Kapatıcı

Günaydın :)

Dün şurada yazısını yazdığım Benefit Gimme Brow kaş jelinden sonra bugün de yine uzun zamandır benimle birlikte olan  Benefit Fake Up kapatıcıdan bahsetmek istiyorum.



Hemen hemen her yazımda bahsederim. 34 yaşındayım, Kasım ayında tam 34'ü doldurucam kısmetse :)

Yüzümde bir kırışıklık, sarkma vs yok hatta göz kenarlarımda kaz ayağı denen çizgilerden de yok ama güldüğüm zaman göz kenarlarında belirginleşen, hafifçe derinleşen minik çizgilerim var.  O yüzden göz çevreme delicesine önem veriyorum, umarım 50'li yaşlarımda (o günleri görürsem) işime yarar bu çabam! :)

Göz makyajım da en önem verdiğim ve evden asla yapmadan çıkmadığım bir adım oluyor benim için. Göz altlarım uykusuzluğa bağlı olarak ve sabah çok erken uyanmam sebebiyle, özellikle göz pınarlarına doğru morluklara sahip. Hafta sonları ve tatillerde bu morluklar azalıyor :)

Çok ağır kapatıcılar kullanmıyorum göz altlarıma, hatta mesela bu yaz rengim oldukça bronzlaştığı için gözaltlarıma hiç kapatıcı kullanmadım. Göz altları mor, yüzüm bronz! Eeeeh bişey farkedilmedi heralde deyip kapatıcı kısmını es geçtim :-D

Anca kış vakti, rengim soluk ve beyaz olduğunda kapatıcı kullanmam farz oluyor malesef :/ Çok kapatıcı kullanmanın gözaltlarını kuruttuğunu düşünüyorum. Ve benim de gözaltlarımın kırışıklık olmamasına rağmen en büyük sorunu kuruluk!

Hangi kapatıcıyı kullanırsam kullanayım, ilerleyen 1-2 saatte o kapatıcı kuruyor, böyle harita gibi gözüküyor, deliriyorum adeta...

Herneyse çok konuştum :) Benefit'in bu kapatıcısının göz altlarını nemlendirme, nemlendirirken, aydınlatma ve kapatma gibi hepsi birarada paketi gibi vaatleri var.

Ürünün 3 rengi var sanırım. Bendeki rengi en açık renk olan "Light", diğerleri sanırım Medium ve Dark.



Ürünün ambalajı çok şık bence, ismi de çok eğlenceli Fake Up!...( Sahte, Kandır! diye çevirebiliriz sanırım) Ürün bir ruj formatında sunulmuş ve ürünün iki ayrı kısmı var, iç kısmı yani küçük çaplı olan dairede kapatıcı var, dış çapta yani geniş olan bu içteki küçük çaplı kapatıcıyı çevreleyen kısımda ise nemlendiricisi var!


Yukarıda nemlendirici ve kapatıcı kısımları oldukça net görülebilir. Nemlendirici olan kısımda, E vitamini ve Elma çekirdeği özü bulunuyormuş. Kapatıcının ise cildi pürüzsüzleştirme ve ışığı yansıtma vaatleri var.


Gelelim benim yorumlarıma, uzun süredir kullanıyorum ve kapatıcılarım arasında en sevdiğim kapatıcım bu benim. Kesinlikle ve kesinlikle göz altlarımı kurutmuyor. Ben gerçi sabah makyaj öncesi gözaltlarıma nemlendirici sürüyorum ama bir de bunu üzerine sürünce gün boyu gözaltlarım hep nemli kalıyor.


Kapatıcılığından bahsedersem, benim aşırı derece mor ya da koyu halkalı göz altlarım yok. Ama çok sorunlu göz altlarınız varsa bir corrector üzerine bunu geçmenizi tavsiye ederim zira ince bir ürün. İnce olduğu için kusur gizlemeden ziyade aydınlatma özelliği ön plana çıkıyor. Ben göz altlarıma yukarıdaki kadar gelişigüzel sürüyorum. Sonra da serçe parmağımla pıt pıt pıt şeklinde ürünü yayıyorum.
Sonuç aşağıdaki gibi oluyor :)

Ben verdiği aydınlıktan ve kapatıcılıktan çok memnunum, Çizgilere dolmuyor, cakey bir görüntü vermiyor. Tek sorun göz içime sürdüğüm siyah göz kalemi, göz pınarlarıma doğru akabiliyor ve göz altımdaki nemli bölgelere ulaşırsa, biraz pandavari bir görünüm oluyor. Arada bir aynaya bakıyorum, göz kalemimin durumu için :) Şu benim asitli göz yaşlarım sayesinde hiçbir siyah göz kalemi bende akmadan durmuyor ya içim yanar...Neyse bu başka bir yazının konusu.

Sonuç olarak kapatıcılık olarak az-orta ayarında, mükemmel aydınlatan, mükemmel nemlendiren ve çizgilere dolmayan bir kapatıcı bu! Ben çok çok seviyorum. Ama eğer çok kapatıcı bir ürüne ihtiyaç duyuyorsanız bu ürün istediğiniz ürün olmayacaktır. Benim yegane derdim olan "nemlendirme" özelliği sebebiyle bittikçe alacağım bir ürün olacak kendisi :)

Fiyatı ise her zamanki Benefit :) Çok pahalı bence,sanırım 100 TL civarı. İstediğiniz özellikler nemlendirme ve aydınlatmaysa bu paraya değeceğini düşünüyorum :) Sephora'larda bulabilirsiniz...

Güzel bir haftasonu dilerim herkese...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder