Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

3 Eylül 2014 Çarşamba

Pastel 09 - Oje


Günaydın, günaydın :)

Bakmayın neşeli gözüktüğüme içim kan ağlıyor, son 4 günüm :(

Tatil Ojeleri serisinin 4. ojesinde sırada Pastel 09 var, çok canlı, parlak ve güçlü bir bebek mavisi?! diyebilirim kendisine :)

Tırnaklarımda hep iki kat sürülmüş durumda, Pastel ojelerin yapısı ve kalıcılığını genel olarak beğeniyorum ama bana çok fazla renk seçeneği varmış gibi gelmiyor :/

Pastel ojelerin fiyatları sanırım 3 TL civarında, uygun fiyatlı alınası ojeler.

Bu rengi de standda görüp çok çok beğendim. Bu tatilde ojelerimi tırnaklarımda maksimum 3gün tutuyorum, getirdiğim tüm ojelerimi kullanabileyim diye. 3 gün boyunca ne bir soyulma, bozulma, uçlardan çıkma gözlemlemedim.

Oldukça dayanıklı ojeler ki günün en az 3 saati sudayım :)

Farklı açılarda, gün ışığında çekilmiş fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum sizi :)



Kumsalda, yine günışığında çekilmiş bir fotoğraf :)

Yine kumsalda :)

Canlı, parlak, güçlü bir mavi arıyorsanız, tavsiye edebilirim :)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder