Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

20 Eylül 2014 Cumartesi

Clinique - Moisture Surge Extended Thirst Relief - Nemlendirici

Günaydın herkese,

Bugün elimde Clinique Super Defense BB Kreminin özel boyunu internet üzerinden satın alırken yanında gönderilen bir hediye var. 

Boyutu çok çok ufak değil, bir süre deneyimleyecek kadar ürün çıkıyor içinden.

Clinique - Moisture Surge Extended Thirst Relief

Ürün 7 ml.



Ürünün vaatleri, cilde olabildiğince nem verip bu nemi ciltte hapsetmek. Özellikle hava değişimlerine karşı ciltteki dehidrasyona yani susuzluğa karşı ciltte nem-dengeleyici bir sistem kurmak.

Kısaca cildimize çok iyi nem vermek bu kremin amacı. 

İstenildiği kadar uygulanabileceği ve hatta bu kremin cilde yayılarak 5 dakika süreyle bekletilerek bir nem maskesi olarak uygulanabileceği belirtilmiş.

Kremin yapısı gerçekten çok yumuşak, anında emiliyor, makyaj altına oldukça uygun. Yağsız (oil-free ) bir krem/jel formatında. Daha sonrasında cildi nemli ve yumuşak bırakıyor. Çok kıvamlı değil, çok akışkan da değil. Söylediklerini yapıyor ama etkisi bana çok uzun sürmüyor gibi geldi. Yaşım gereği ben, biraz daha kıvamlı ve anti-aging özellikli kremlere yöneldiğim için açıkçası bana biraz hafif geldi. Sabahları makyaj öncesi kullandım. Anlık olarak çok iyi nemlendiriyor, ama sonrasında pek çözemedim doğrusu.


Sonuç olarak, dediklerini yerine getiriyor ama çok kuru bir cildiniz varsa nemlendirmesinin yetmeyeceğini düşünüyorum. Zira kısa bir vakitte o nemli etki geçmiş oluyor. Ayrıca yaşınız benimki gibi 30 üzeri ise, anti-aging özelliği olmadığından biraz hafif bulabilirsiniz.

Yaşınız 25 civarlarındaysa, cildinizi yormayacak, ağır gelmeyecek ama kuruluğu da alıp götürecek bir krem arayışındaysanız bir şans verebilirsiniz. Ben normal boyutunu kendi sebeplerimden ötürü satın almayı düşünmüyorum.

Haftasonunuz çok güzel geçsin...

Sevgiler...


2 yorum:

  1. 26 yaşımdayım ama cildim çok kuru. Kiehls deki görevli bayan bile çok şaşırdı cilt testi yaparken. Sanırım bu da bana hafif gelir nemlendirmede :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Benim de yanaklarımda kuruluk var, ama T bölgem yağlı yani karma bir cildim var ki bu nemlendirici bana da hafif geldi :( Nemlendirme konusunda bir de Lancome'un hala var mı bilmiyorum Hydra Zen serisi için müthiş diyorlar ben onu da bir denemek istiyorum :)

      Sil