Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

6 Eylül 2014 Cumartesi

Tatilde Elimden Düşürmediğim Güneş Kremleri ve Kısa Yorumlarım

Alanya'daki son gecemden herkese merhaba!

Çok üzgünüm, tatil başında hiç bitmeyecekmiş gibi gelen koskoca 16 gün yarın bitiyor.

Bu 16 günde en çok hangi güneş ürünlerini kullanmışım hemen bakalım :)


İlk sırada Daylong Actinica güneş kremi var! Bu kremi son 2 yıl aralıksız olmak üzere 4 yıldır kullanıyorum. Özellikle dudak ve alnımda üneş görür görmez çıkan lekelere kaşrı yüzümü korumak için! Çok çok memnunum, ama hani yüzü korurken bronzlaştıran ürünler vardır ya, bu onlardan değil, direk yüz beyaz kalıyor :) Yapacak birşey yok. Ancak dudak bölgemde leke bu sefer az çıktı. Memnun kaldım. Yapısı ve kıvamı içerdiği yüksek koruma faktörü sebebiyle biraz ağır, makyaj altına kullanılabilecek gibi değil!

Şurada yazısını yazmıştım. Bu 2. şişem, Fransa'dan almıştım, bitmek üzere. Çok severek kullanıyorum, Genelde vücudum için kullandım. Bu ürün hem koruyor, hem de bronzlaştırıyor.


Elimde sample olarak verilmiş 3-4 adet Shiseido güneş kremleri vardı. Burada bitirdim. Yukarıdakini yüzüme kullandım. Yazısı da şurada

Yukarıdaki ürünü ise vücuduma kullandım. Yine şu yazımda kendisinden bahsetmiştim. Severek kullandım! :)


Bu Hawaiian Tropic yağını ise öğleden sonra güneşinde, boynumdan bacaklarıma kadar olan bölgede kullandım. Hem 20 faktörle korunup hem de yağ ile yanabilmek için. Mis gibi kokuyor. Hawaiian Tropic ürünlerini çok başarılı buluyorum! :)



Ve son olarak, burada bir eczaneden aldığım, ve sırf bacaklarım için kullandığım havuç kremi :) Etek giyince bronzlaşmış bacakları çok seviyorum. Gerçekten harika bronzlaştı bacaklarım :) İstanbul'a dönünce gelsin etekler! :P

Ben tatil boyunca bu ürünleri hiç elimden düşürmedim.
Siz hangi güneş ürünlerini kullandınız tatilde?

Herkese güzel bir Cumartesi günü dilerim! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder