Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

5 Eylül 2014 Cuma

Tatilde Kullandığım Vücut ve Saç Bakım Ürünleri

Günaydın :)

İstanbul'da olsam haftanın en mutlu olduğum günü gelmişken, Alanya'da bu Cuma bana tatilimin son 2 gününe girdiğimi gösterdiği için çok mutsuzum. Pazar gecesi dönüyorum.

Pazartesi sabahı da işbaşı...

Yapacak birşey yok :(

Şimdi ise tatilde yanıma cilt ve saç bakım ürünleri olarak neler getirmişim onlara bakalım :)


Ayaklarım deniz ve kumdan acayip kuruyor ve topuk kısımları sertleşiyor, biliyorsunuz yazın açık ayakkabı giyerken en büyük problemdir bu.

Dolayısıyla, Lapitak ayak kremi sertleşmiş topuklarımı yumuşatmak için kullanıyorum, yanndaki ise Gratis'lerde satılan Foot Factory Foot Scrub yani ayak peelingi, önce ayaklarımı ılık suda 30 dakika bekletiyorum sonra bu peelingle iyice ovuyorum ayaklarımı, çok başarılı değil açıkçası taneleri minik ve yetersiz sadece nane kokusu var, o da ferahlatıyor, bir daha almam kendisini, peeling işleminden sonra yanındaki Lapitak ayak kremini kullanıyorum.

Şampuan olarak Otacı'nın 10 bitkili canlandırıcı şampuanını kullanıyorum, bu kadar büyük şişeyi niye getirdim, şişe büyük içindeki az, bitmek üzere :), bu şampuandan çok memnunum.

Hemen yanındaki ufak seyahat kabında John Frieda hacim veren saç kremi var, ondan da memnunum.

Ve diğer bir saç kremi ise Lush markasından American Cream! bayılıyordum kokusuna, ama artık Lush ülkemizde satılmıyor! :(

Son saç ürünüm, Toni Guy markasında ünlü Sea Salt Spray, saçıma nasıl şekil verdiğini çok anlayamadım ama harika kokuyor. :)

Ve vücuduma uyguladığım tek krem ise Daylong markasının güneş sonrası serinletici jeliydi, çok severek kullandım, çok etkili buldum, bunu da bitenler yazımda göreceksiniz :)

Siz tatilde yanınıza neler aldınız vücut ve saç bakım ürünleri olarak?

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder