Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

31 Ağustos 2014 Pazar

Shiseido - IBUKI Başlangıç Seti

Çok sıcak, güneşli mi güneşli, nemli mi nemli bir Alanya sabahından herkese
Günaydın! :)

Bu elimdeki seti alalı oldukça uzun bir zaman oluyor. Gerçekten oldukça uzun. Ama geçtiğimiz haftalarda Sephora'da halen satıldığını gördüm bu setin üstelik çok çok uygun bir fiyata :-D Sanırım 80 TL civarındaydı.

Bu setin içerisinde şunlar var:

Gentle Cleanser - Temizleyici 30 ml
Softening Concentrate - Yumuşaklık veren Nemlendirici - 30 ml
Refining Moisturizer - Gözenek sıkılaştırma, kızarıklıkları giderme gibi cilt tonu eşitsizliklerine sebep olan faktörleri ortadan kaldıran Nemlendirici - 30 ml

Setin bence en güzel yanı , yer alan 3 ürünün de 30 ml olması. Oldukça cömert bir dozaj başlangıç seti için diyor, Shiseido'yu tebrik ediyorum :)

Gelelim IBUKI serisine, IBUKI serisi ne yapmayı hedefliyor? Neye yardımcı oluyor?

IBUKI serisi, yaşadığımız stresli hayatın olumsuz etkilerine karşı, hormonal dengesizliklerimizin cildimize yansıttığı istenmeyen etkilere karşı (sivilce, kızarıklı kvs), genişlemiş gözeneklere karşı savaşıyor.Biraz reklam gibi oldu ama gerçekten içindeki açıklamalarda böyle yazıyor :-D


Gentle Cleanser : Bu temizleyici, set içerisinde ilk kullanıp bitirdiklerimden. Cildimi gıcır gıcır temizliyor, kir makyaj artığı kesinlikle bırakmıyor. Çok sevdim, elimdeki n tane temizleyici bitince alabilirim. Cildim sonrasında gerilmedi, kurumadı benim yanakları kuru T bölgesi yağlı anlamsız cildimi yormadan temizledi! Tam puan! :)

Refining Moisturizer: Bu nemlendiriciyi uyguladığımda, burun kenarlarımdaki genişlemiş gözeneklerimin görünümeri hafifledi ve cildim oldukça nemlendi. Pürüzsüzleştirici bir etkisi var. Yapısı bunu da hafif, oldukça akışkan, ciltte eriyor gibi. Bu üründen de temizleyici kadar vaaay olmasam da memnun kaldım.Bu ürünü ben makyajdan önce kullandım.

Softening Concentrate: Bu ise tamamen nemlendirme, cildin kaybolan su seviyesini (?) düzenleme amacıyla üretilmiş. Bunu ben temizleyiciden hemen sonra kullandım. Gerçekten oldukça nemlendiren bir ürün.


Yukarıda aşağıdaki resimdeki sıralamalarına göre yazdım, ancak esas kullanım sıralaması şu şekilde,

Önce temizleyici (gentle cleanser) ile cildinizi bir güzel temizliyorsunuz, sonra softenin concentrate ile cildinize bir nem bombası uyguluyorsunuz, en son aşamada (ben makyaj öncesinde kullanıyorum) refining moisturizer ile cildinizi pürüzsüzleştirerek, gözeneklerinizi (varsa eğer) kapatarak cildinizi makyaja hazırlıyorsunuz! :)


Yaşınız benim gibi 30lardaysa, hormonal sebepler veya günlük yaşam stresi cildinize çok fazla olumsu etkide bulunuyorsa, bu başlangıç setini bir deneyin derim. Üstelik içerisinde bolca ürün olmasına rağmen uygun bir fiyatta ve üstelik Shiseido :)

Herkese güzel bir Pazar günü dilerim! :)


2 yorum:

  1. bugün bu seti aldım, ve bu yazı beni çok sevindirdi:) takibe alıyorum,ben de beklerim..
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullanın :) inşallah beğenirsiniz seti :) Görüşmek üzere, Sevgiler..

      Sil