Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

1 Şubat 2015 Pazar

Chanel - Le Blanc De Chanel - Sheer Illuminating Base - Aydınlatıcı Baz

Fırtınalı bir Istanbul gününden herkese merhaba!

Bugün blogta aldığımdan beri severek kullandığım bir ürün var.

Chanel'in meşhur makyaj bazı. 

Le Blanc De Chanel





Le Blanc de Chanel cam bir şişede geliyor. Pompalı bir ürün değil, yapısı bu kadar akışkan bir ürün için açıkçası pompayı tercih ederdim.
30 ml ürün.
Burada göstermeyi unutmuşum ancak içerisinden bir de ürünü uygulayabilmemiz için spatulası çıkıyor!
Ben spatulayı her kullanımdan sonra yıkıyorum. Ve tabi ki yıkanması da gerekiyor, oluşabilecek bakteri ihtimaline karşın. Spatulayı bir kere ürüne batırıp çıkardığımda, spatulada kalan ürünü elimin üstüne sürüyorum ve oradan parmak uçlarımla alıp, yüzüme yayıyorum yeterli oluyor.


Peki bu baz nasıl kullanılır. Ürünün açıklamasında da yazdığına göre sıralayalım:

1. Tek başına, günlük rutin cilt bakımınızdan sonra
2. Fondotenden önce
3. Fondotenle karıştırarak
4.Fondoten/ten makyajı üzerine aydınlatmak istediğiniz bölgelere parmak uçlarıyla pıt pıt yayılacak şekilde.

Ben nasıl kullanıyorum, açıkçası bu ürünü ben genelde tek başına uygulamayı seviyorum. Temiz ve nemlendirici uyguladığım cildime ürünü sürüyorum. Benim burun kenarlarımda ve burnumun üstünde malesef rahatsız olduğum gözeneklerim var. Bu ürünün gözenek küçültme gibi bir vaadi olmasa da ben uyguladıktan sonra cildimi daha pürüzsüzleşmiş ve gözenek görüntümü azalmış olarak buluyorum. Tabi ki gözenekler kaybolmuyor ama sanki çok daha az görünüyorlar. Bu bazdan sonra da incecik bir pudra geçiyorum üzerinden. Ve yanaklarıma biraz allık uygulayıp ten makyajını bitirmiş oluyorum. Benim kullanım şeklim en çok böyle.

Bazen de rengi koyu olan 1-2 tane fondotenim var onlarla karıştırarak kullanıyorum, elimin arkasına aldığım bu baza 1-2 pompa fondoten damlatıp, iyice karıştırıyorum. Hem fondoten daha aydınlık bir yapıya sahip oluyor hem de rengi açılıyor.



Yukarıdaki fotoğrafta sizlere ürünü göstermek için bol bol kullandım. Ama bu kadara gerek yok tabi ki. Ürünün ne kadar akışkan olduğunu görüyorsunuz. 

Ürün içerisinde, sim gibi ışıltı veren parçalar yok, kendiliğinden ışıltı veren bir baz bu. 

Aşağıdaki iki fotoğrafta ise, sol tarafta, temizlenmiş ve hiçbişey sürülmemiş çıplak cilt, baz uygulanmamış, sağ tarafta ise baz uygulanmış cildim gözüküyor. Başka birşey sürmedim.

Benim genelde yanaklarımda kırmızılıklar bulunuyor. Diyebilirsiniz ki fotoğraflarda pek fark gözükmüyor. Ama özellikle burun kenarlarımdan yanaklarıma doğru olan bölgedeki gözeneklerimin etkisi azalmış azalmış gözüküyor. Cilt daha pürüzsüz, hatasız ve aydınlık :) Ben verdiği etkiden son derece memnunum.

Üründe çok güzel ve hoş bir koku var. Ancak almak isteyenlerin öncelikle mağazada denemelerini tavsiye ederim. Kalıcılığı oldukça iyi, gün boyu bu fotoğraftaki etkisi devam ediyor.

Benim cildim karma, ancak şu aralar heralde kış aylarının etkisiyle biraz kuruma var. Kesinlikle cildimi yağlandırmadı, sivilceye sebep olmadı.



Kısacası, Le blanc de Chanel işini bana göre hakkını vererek yapan, gerçekten çk memnun kaldığım bir ürün oldu. 

Fiyatı 140 TL civarında, Sephora, Sevil ve Harvey Nichols mağazalarında bulabilirsiniz.

Uzun zamandır yazısını ertelediğim bir üründü. Geç olsun güç olmasın diyor ve güzel bir Pazar günü diliyorum sizlere :)

Sevgilerimle xoxox


2 yorum:

  1. Daha dün bu ürünü internette gezerken gördüm ve araştırmak için yer imlerine ekledim. Yazısını yazmana çok sevindim. Fondöten vb. renkli ten ürünü kullanmıyorum ama nemlendirici üzerine kullanmak için alabilirim. Teşekkürler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görmemişim yorumunu :) Çok memnunum bu bazdan gerçekten. Umarım yazı bir fikir vermiştir. Ve eğer alırsan umarım çok seversin :)

      Sil