Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

1 Şubat 2015 Pazar

La Prairie Anti-Aging Eye and Lip Contour Cream ǀ Göz ve Dudak Çevresi Kremi

Günün ikinci yazısı bir göz bakım kremi olacak :)

Her göz çevresi kremi yazısında olduğu gibi bu sefer yaşımdan, başımdan bahsetmeden başlayacağım :)

Geçtiğimiz aylarda Sevil'in ikinci ürüne %40 indiriminden göz kremlerim bittiği için yararlanmak istedim.

Ve ilk defa bu kadar pahalı ama çok övülen iki adet ürün satın aldım. Bunlardan biri,

La Prairie -  Anti-Aging Eye and Lip Contour Cream


Bu ürün benim La Prairie markası ile ilk tanıştığım ürün oldu.  



Ürünün vaadi, ince kırışıklıkların görünümünü azaltmak, doğal amino asit komplekleri ile yaşla beraber gelen kırışıklık görünümünü yumuşatmak ve nemlendirmek.

Yukarıda, ürünün içeriğini görebilirsiniz. Ben çok fazla anlamıyorum bu içerik listesinden açıkçası ancak merak edenler için yine de yukarı fotoğrafını koyuyorum. Gördüğüm kadarıyla milyon çeşit yağ ve meyve özleri içeriyor. Paraben yok.

Kutunun içerisinden aşağıda görebilirsiniz, ürün çıkıyor, bir metal çubuk çıkıyor. Bir tane de Anti-Aging özellikli cilt bakım ürününün sample boyu çıkıyor.

Gelelim ürüne :)

Metal, şık bir kavanoz. Üzerinde parmak izi kalan şekilden. Kapak kısmında mıknatısı var. O kavanozdan ürün almak için kullandığımız çubuğu tepesine koymak için mıknatıslı bir kapak yapmışlar. Çok akıllıca bence :)

Ürün 20 ml. Normalde/genelde göz kremleri 15 ml olur ama bu hem göz çevresi hem de dudak çevresi için üretilmiş bir krem olduğu için sanırım 20 ml yapmışlar. İyi de olmuş. Ben gerçi hiç dudak çevreme kullanmadım. Bu kadar para verdiğim bir kremi göz çevremden başka bir yere daha kullanmaya kıyamıyorum çabuk bitmesin diye. Neyse :)





Ben bu kremi akşamları göz makyajımı sildikten sonra, temiz göz çevreme kavanozdan metal çubuk ile alıp göz çevreme pıt pıt şeklinde uyguluyorum. Metal çubuğun serinletici etkisi mükemmel bir duygu. Sabahları neden uygulamıyorsun diye soracak olursanız, bunun kardeşini - ki kendisini bir sonraki yazıda yazmayı planlıyorum- kullanıyorum sabahları :)

Ürünün emilimi çok çok kolay değil, ürün akışkan değil, kıvamlı bir yapısı var. Yaklaşık iki aydır her akşam düzenli bir şekilde kullandım. Ve sol gözümün kenarındaki iki adet mimik çizgim üzerinde gözle görünür olumlu bir etki gördüm gerçekten. Tabi ki çizgiler yok olmadı ama duruşları hafifledi gibi gözüküyor diyebilirim :)

İnanılmaz nemlendirici bir krem, adamlar onca yağı içine boş yere koymamışlar diyorum.

Ve göz çevrem alerjik bir tepki göstermedi. Yağ bezesi olmadı (çok şükür). Yapısı kıvamlı olmasına karşın, çok ağır bir ürün de değil. 
Olması gerektiği gibi.


La Prairie 1982'den beri yaşlanma karşıtı ürünler geliştiren bir İsviçre markaısı. Bu ürün ilk tanıştığım ve oldukça memnun kaldığım bir ürün oldu :)

Negatif yönleri yok mu var:

1. Fiyatı
2. Metal çubuğun her kullanım sonrası yıkanması gerekliliği. Benim gibi tembeller için bazen zor oluyor açıkçası. :)

Başka bir kusurlu yanı yok kendisinin :) Ürünü Sevil'de ve Sephora'da bulabilirsiniz. Ben Sevil'den bu ürünü 432 TL'ye almıştım. Dediğim gibi inanılmaz pahalı ancak bir o kadar da işini iyi yapan bir marka benim gözümde şu an La Prairie.

Siz de benim gibi 30 yaş üzeriyseniz, mimik çizgileriniz varsa ve anti-aging özellikli bir göz kremi arıyorsanız, fiyatını dert etmeyecekseniz, gönül rahatlığıyla öneririm.

Kaz ayaksız günler dilerim herkese :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder