Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

12 Şubat 2015 Perşembe

Chanel | Rouge Allure Velvet | La Romanesque Ruj

Buz gibi bir İstanbul gününden merhaba!

Bu buz gibi havaya inat olarak :) Chanel'in 2015 Bahar Koleksiyonunda çıkmış bir rujdan bahsetmek istiyorum. Geçtiğimiz Cumartesi günü aldım kendisini, bugün paylaşmak istedim,zira her ne kadar permanent (kalıcı) seriye eklenmiş olsa da bazen koleksiyonla gelmiş ürünler Türkiye'de bulunmuyor.

Rouge Allure Velvet - La Romanesque


Klasik Allure rujlarının kaplarına sahip. Siyah, şık ve sade. Alt tarafındaki altın renkli kısma uçlu kurşun kalemlerin tepesine basar gibi bastığınızda ruj dışarı çıkıyor :)



Standda ilk incelediğimde çok fazla koyu durduğunu düşünerek uzaklaşmıştım kendisinden. Ancak aklımın bir köşesinde de kalmıştı. Daha sonra birçok farklı blogta dudaklarda, kabında durduğu kadar koyu renk durmadığını görünce almaya karar verdim :)

İyi de etmişim diyorum!

Aşağıda gün ışığında çekilmiş fotoğraflarda rengini görebilirsiniz. İlk fotoğrafta gün ışığında hava kapalıyken, ikinci fotoğrafta ise yine gri bir İstanbul günü ama hava aydınlıkken ki hali diyebiliriz :)

Gerçek rengi ilk fotoğrafa daha yakın!
Tariflemek gerekirse, koyu fuşya/koyu pembe/gül kurusu karışımı bir renk diyebiliriz :)



Aşağıda bileğimin iç kısmında ve dudaklarımdaki duruşlarını görebilirsiniz. Bileğimin iç kısmındaki duruşu oldukça iddialı gibi gözükse de dudaklarımda böyle durmadı :)

Ayrı ayrı açılarda çekilmiş dudaktaki duruşunu gösteren fotoğraflar :)

Yapısına gelelim.

Bu ruj adının hakkını veriyor! Velvet! Evet tam anlamıyla kadife etkisini hissedebildiğiniz bir ruj bu. Sürümü yumuşacık, sheer yapıda değil, rengini versin diye 2-3 defa üzerinden geçmek zorunda kalmıyorsunuz. Bir kere sürdüğünüzde yukarıdaki rengi elde etmeniz mümkün.

Kadife olmasına rağmen dudak kusurlarını göstermedi/belirginleştirmedi. Dudaklarımı kurutmadı ki inanılmaz kurudur benim dudaklarım. Elim genelde ıslak ve sheer yapılı rujlara gider ki dudaklarımdaki o kabuk kabuk görüntüler ya da yediğim/kısımlar kötü gözükmesin :)

Yukarıdaki görüntülerden de görebileceğiniz gibi oldukça güzel gösterdi dudaklarımı :)

Kalıcılığı oldukça iyi, birşey yiyip içtikten sonra tabi ki renk biraz gitse de tazelemeyi hepimiz seviyoruz, sorun değil :)

Tek eksi yanı sanırım fiyatı her zamanki gibi.
Ben Akasya Sephora'dan 119 TL'ye aldım kendisini. 3.5gr.
Sevil, Sephora ve Harvey Nichols mağazalarından ulaşabilirsiniz.

Sevgiler xoxox


1 yorum:

  1. Tatlimmm sevgili arkadasim derin ile birlikte 8 Mart icin blog uzerinden bir etkinlik duzenledik.Adi blog kesfi,amaci yeni bloggerlari takip etmek :)) Seni ve bu yaziyi okuyan herkesi davet ediyorum :)
    http://izmirleydisi.blogspot.com.tr/2015/03/8-mart-blogger-bulusmas-8-march.html?showComment=1425242338879#c5784919680860620048

    YanıtlaSil