Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

6 Mart 2015 Cuma

Chanel | 2015 Bahar Makyaj Koleksiyonu | Camelia Rose Allık

Herkese merhaba! :)

Çok uzun bir ara verdim biliyorum farkındayım. Ama inanılmaz yoğun bir dönem geçirdim. Geçtiğimiz hafta, üç günü iş amaçlı olmak üzere Hollanda'daydım...Üç günlük bir konferans sonrasında hem işyerindeki insanlardan, hem de işlerimin yoğunluğundan bunalıp üç gün de yalnız başıma Amsterdam sokaklarında gezdim! :) Ve geri döndüğümde gerçekten çok iyi geldiğini hissettim. Biraz yalnız kalmaya ihtiyacım varmış. Ve tabi bolca da alışveriş yaptım onları bir sonraki yazıya saklıyorum ;)

Bu yazının konusu ise zamanı daha fazla geçmeden yazmak istediğim bir koleksiyon ürünü!

Chanel - Camelia Rose Allık




Herşeyden önce Chanel'in bu Camelia serisi adı altında çıkardığı, bir önceki dönem gümüş renkli ışıltılı aydınlatıcısı da, yazımızın konusu olan bu bahar dönemi allığı da inanılmaz bir şekilde göze hitap eden ürünler! :)

İhtiyaç sebepli mi aldım? Tabi ki hayır :) Aşağıdaki fotoğrafta allığı neden almak isteyişimi görebilirsiniz, çok yumuşak bir pembe ve gözardı edemeyeceğiniz şirinlikteki kabartması! :)




İçerisinde belli belirsiz ışıltıları var. Renk olarak incelersek, aslında açık ten rengine sahip kişilerde daha belirgin olacaktır, buğday ve koyu tenlerde bu allığın görünmesi biraz zor. Bunun sebebi her ne kadar görüntü itibariyle inanılmaz cezbedici olsa da, pigmentasyonunun o kadar iyi olmayışından dolayı. Bu benim için sorun değil, çünkü ben üstüste sürerek (buildable) rengini arttırabildiğimiz allıkları daha kullanışlı buluyorum. Zira elim ağır olduğu için hata yapma şansı vermiyor bana :)





Renk olarak iki farklı pembe tonundan oluşuyor, biri açık bebek pembesi öbürü daha koyu gül kurusu gibi. Ben direk karıştırarak uyguladım yüzüme ve duruşunu beğendim. Canlı ve ne çok bağıran ne de çok tebeşirimsi bir pembe olarak duruyor yüzümde.


Kolumun iç kısmındaki swatchu aşağıdaki fotoğrafta görebilirsiniz. Fotoğrafların hepsi gün ışığında çekildi, bazı fotoğraflarda hava açık ve aydınlık bazı fotoğraflarda hava bulutlu ve hafif karanlık olduğundan, tonlarda oynama olabiliyor. Malum kış vakti fotoğraf çekmek zor :(





Bu ürünün gramajı da diğer Chanel allıklara göre daha az ve fiyat olarak çok daha pahalı. Evet tam da bu yüzden bu ürün aslında göze hitap etmeyi hedeflemiş ve bunu başarmış! :) bir koleksiyon ürünü. Gramaj olarak daha fazla allık içeren ve daha pigmentli ve nispeten daha uygun fiyatlı allıklar varken (mesela Nars, Burberry Beauty), bunu almak sadece ve sadece aslında görüntüye kandığımızın bir göstergesi :)

Olmazsa olmaz bir ürün kesinlikle değil, bütçenizi zorlamayacaksa, şeklini ve tipini çok sevdiyseniz, açık tenliyseniz önerebilirim. Aksi takdirde çok da elzem bir ürün değil açıkçası :)

Ben ürünü Sevil'den almıştım fiyatını tam hatırlamıyorum. Eğer istiyorsanız elinizi çabuk tutun, ben alalı nerdeyse bir ay oluyor. Geçen hafta İstanbul ve Amsterdam duty free'lerde vardı. Eğer yurtdışına çıkacaksanız kısa zamanda ve bir yakınınız çıkacaksa duty free'lerden de edinebilirsiniz.

Bunun yanı sıra bu allığı Sephora ve Harvey Nichols'larda da bulabilirsiniz. Fiyatı 157 TL idi.

Siz ne düşünüyorsunuz bu allık hakkında? 

Sevgiler...

xoxox





2 yorum:

  1. Benim ten rengimi açık buğday olarak tanımlayabilirim; bu allıkla aldığım günden beri aşk yaşıyorum. Rengi çok güzel, deseni harika, ambalajı mükemmel, kokusu miss gibi. İyi ki almışım dediklerimden. Sen de güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben henüz sadece swatch yaptım, daha kullanamadım, kıyamıyorum :) Baharda kullanacağım kendisini :) Sen de güzel günlerde kullan! (batırdı bizi Chanel.. :))

      Sil