Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

29 Mart 2015 Pazar

Chanel ǀ Rose Poudre - 68 - Dudak Kalemi

Merhaba!

Bugünkü yazım yeni almama rağmen severek kullandığım bir dudak kalemi üzerine olacak...

Chanel - 68 Rose Poudre Dudak Kalemi



Bu dudak kalemini şurada yazısını yazdığım 8 Mart Dünya Kadınlar Günü indirimlerinde Sephora'dan %20 indirimle almıştım.  Kutudan bir de ucunu açabilmeniz için kalemtraş çıkıyor. Asansörlü olmasını tercih ederdim. 
Kalemin arka tarafında bir fırça bulunuyor, uyguladığınız kalemi rahatça dağıtabilmeniz için.


Kalemin rengi ne canlı ne de mat olmayan bir pembe tonunda, hatta ben çok hafiften içinde biraz lila-morumsu tonlar da görüyorum. Benim koyu renk dudaklarımda oldukça doğal durdu bu kalem!



Aşağıda dudaklarımdaki halini lip balm üzerine sürülmüş olarak görebilirsiniz.İkinci fotoğrafta rengi tam çıkmış. Lip balm kullandığımda dudaklarımı kurutmadı. Kalıcılığı da oldukça iyi. Ben genelde dudak kalemlerini dudaklarımı çerçeveleyerek değil de ruj gibi tamamına sürerek uyguluyorum. Aşağıdaki fotoğraflarda da o şekilde uyguladım.



Bileğimin içerisindeki rengi de aşağıdaki gibi, bileğimin içinde daha mat ve koyu dursa da lipbalm ile kullandığımda dudağımdaki renk ve yapısından oldukça memnun kaldım!


Çok elzem bir ürün değil bence alınacak, hatta fiyatına göre oldukça iyi performansta Essence dudak kalemleri var. Bense bu ürünü açıkçası rengini gerçekten beğendiğim için aldım! :) Fiyatını hatırlamıyorum. 80-90 TL civarında olması muhtemel. Eğer gül/pembe/mauve tonlarında bir dudak kalemi arayışındaysanız ve fiyatı dert etmeyecekseniz bu kaleme bakmanızı tavsiye ederim.

Güzer Pazarlar...

Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder