Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

28 Mart 2015 Cumartesi

Yeniler ǀ Mart 2015 Bölüm 2: Sevil-The Body Shop-Migros & Yves Rocher

Günün ikinci yazısından merhaba :)

Şurada ilk kısmını yazdığım alışveriş yazımın ikinci bölümüne hemen başlıyorum.

8 Mart Dünya Kadınlar Günü İndirimleri birçok markada vardı. Bu indirimlerde özellikle açık ara Migros öndeydi. Tüm cilt ve vücut bakım ürünlerinde %50 indirim yapmışlardı.

Diğer bloggerlar sayesinde haberdar olduğum organik ve temiz içerikli bir marka olan 
Desert Essence'ın vücut ve cilt bakım ürünleri de %50 indirimdeydi tabi ki.

Ben de değerlendirmek istedim.



Aldıklarım şöyle:
Facial Scrub: 120 ml - İndirimli fiyatı sanırım 20 TL.
Daily Essential Moisturizer: 120 ml - İndirimli Fiyatı: 20 TL
Thorouhgly Clean Face Wash: 250 ml - bunu Migros indirime girmeden evvel Macro Center'dan 41 TL almıştım :/
Coconut Hand and Body Lotion: 237 ml - İndirimli fiyatı: 20 TL

Daha hiçbirini denemedim ama duyduğum yorumlarda yüz peelindi ve yüz yıkama jelinin kokusunun çok kötü olduğuydu. Moralim bozuldu gerçekten. Bakalım göreceğiz :/

Daha sonra The Body Shop'ta 3 al  öde kampanyası vardı. Şurada yazısını yazdığım Camomile Çift fazlı göz makyaj temizleyiciyi ücretsiz almış oldum. Ancak yazısında da belirttiğim gibi kirpiklerimi döktü benim, sevemedim fazla. (Kirpiklerimi döktüğünü aldıktan sonra anladım :(()
Diğer aldıklarım ise:

The Body Shop - Shea Butter Body Butter: Müthiş kokuyor, çok sevdim! : 44.90 TL fiyatı.
The Body Shop - Camomile Sumptuous Cleansing Butter!: Bunu hatırlamıyorum sanırım bu da 44.90 TL idi. Bundan ümitliyim. Göreceğiz bakalım nasıl temizliyor, umarım bu da kirpik dökmez :)


Sevil'de ise Dior ve Chanel dışındaki ürünlerde ikinci ürüne %40 indirim vardı. Ben de tercihimi 
Giorgio Armani - Waterproof smooth silk eye pencil - 1 numara - siyah : 75 TL idi indirimle 45 TL'ye geldi. ve
Giorgio Armani - Lasting Satin Lip Color 506 - ruj'dan yana kullandım. Ruj 95 TL



Rujun rengi çok tatlıi günlük kullanılabilecek bir pembe, çizgilere dolmuyor! Ayrıntılı inceleme yazısını yazacağım kendisinin :)


Ve son olarak indirimde görünce denemek istediğim Yves Rocher - Kayısılı Peeling. Bakalım herkesin beğendiği kadar varmıymış. İndirimle beraber 10 TL'ye geldi.

Alışveriş yazılarımın bugünlük sonuna gelmiş oluyoruz. Umarım tüm aldıklarımdan memnun kalırım! Siz neler aldınız indirimlerden?

Çok güzel bir hafta sonu dilerim herkese!

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder