Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

9 Mart 2015 Pazartesi

MAC Mineralize Skinfinish 'Lightscapade' | Aydınlatıcı Pudra

Haftanın ilk iş gününden herkese merhaba :)

Bugün bloga makyaj dünyasının ünlü aydınlatıcılarından birini konuk edeceğiz :)

MAC - Lightscapade 



Lightscapade, MAC'in Mineralize SkinFinish serisinden, zamanında sınırlı üretim olup daha sonrada kalıcı seriye geçmiş bir aydınlatıcı pudra.

Pudra 10 gram. Evladiyelik :) Her gün kullansanız bile zor biter.




Ürüne baktığınızda beyaz, krem, bej ve şampanya karışımı renk üzerinde mavimsi damarlar gözüküyor. Benim bu ürünü sevmemdeki sebep, pofuduk bir fırçayla alıp, yüzümün tamamına şöyle bir geçsem dahi disko topu etkisi yaratmaması.

Mesela the Balm'ın Mary Lou-Manizer aydınlatıcısı vardı bende, yok kullanamadım, elim ağır kaçıyordu bazen ve şerit halinde aydınlatıcı yüzümde kalıyordu. Disko topu/sim tarlası artık ne derseniz, ona dönüyordum. O yüzden onu elden çıkardım.

Bu ürünle disko topuna dönmek imkansız, ben yüzümün aydınlatmak istediğim bölgelerine sürmüyorum, dediğim gibi pofuduk bir fırçayla tüm yüzüme şöyle bir geçiyorum. Genel olarak verdiği abartısız ışıltıdan, sağlıklı görüntüden çok çok memnunum.


Yukarıdaki ve aşağıdaki tüm fotoğraflar gün ışığında çekildi. Aşağıdaki fotoğraflar kapalı bir ortamda ve aydınlık bir havada rengin en doğru çıktığı fotoğraflar.



Tam bir beyaz tenli aydınlatıcısı diyebilirim, aşağıda parmaklarımdaki rengini görebilirsiniz ama bu ışıltı sizi korkutmasın asla yüzde böyle durmuyor. Dediğim gibi oldukça canlı, aydınlık bir ifadeye sahip oluyorsunuz.

Kendisi benim favori aydınlatıcım! :)



MAC Lightscapade aydınlatıcının fiyatı 84 TL idi ben aldığımda, muhtemelen hala öyledir. MAC mağazalarından ve bu linke tıklayarak MAC'in online mağazasından satın alabilirsiniz.

Sizin favori aydınlatıcınız hangisi?

Sendromsuz bir Pazartesi ve bu aydınlatıcı gibi ışıl ışıl bir hafta dilerim :)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder