Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

20 Mart 2015 Cuma

Bioderma І Sebium H2O Makyaj Temizleyici Misel Solüsyon

Günün ikinci yazısından merhaba!

Aslında yeni değil oldukça bilindik ve kullanılan bir üründen bahsedeceğim ama olsun :)

Şurada yazısını yazdığım Bioderma Sensibio H2O'nun kardeşi Bioderma Sebium H2O...


Bu ürün benim 2013 Temmuz ayında Fransa'dan toplam 4 şişe getirdiğim Bioderma 500 ml'lik bidonlarının sonuncusu :) Takribi 1.5 yılda 4 şişe bitirebiliyorum yani 1 yılda 2.5 şişe eder :)

Ben aslında 4 şişe Bioderma Sesnsibio H2O alacaktım ama başka bir arkadaşım, eczaneye girdiğinde ben üşendiğim ve şehri gezmek istediğim için kendisinden istemiştim. Ben tabi Sensibio diye belirtmeyince de bana bundan almış, başta biraz bozulsam da iyi ki yanlış almış da tanışmışım bu ürünle :)

Öncelikle belirtelim, Sensibio hassas ciltler için Sebium ise karma ve yağlı ciltler için misel solüsyon temizleyici. Benim cildim karma olsa da malesef yanaklarım kuru ve kızarıklıklar mevcut bu sebepten cildimi tahriş etmeyecek, kızartıp germeyecek olan Sensibio solusyona yöneliyorum. Bu Sebium serisini ilk denediğimde (korkarak) cildimi, tahriş edeceğini düşünmüştüm ancak, kesinlikle bir tahrişe, kızarıklığa sebep olmadı.

Hatta, temizlemesini ben ne yalan söyleyim, Sensibio'ya göre daha etkili buldum! Sensibio'yu göz makyajını temizlerkem kullanabiliyordum, başlarda bunu yaklaştırmadım gözlerime ama şu an gözlerimdeki (çift fazlı temizleyicisi sonrası) kalan makyajı da siliyorum. Gözlerimde de bir alerji, tahriş, kızarıklık yapmadı kesinlikle.

Karma ve yağlı cilltlere uygun olması sebebiyle, T bölgemdeki yağlanmayı kontrol altına aldım diyebilirim, zira eskisine göre oldukça az yağlanıyor cildim!! Kısacası sevdim diyebiliriz ;)

Söylenebilecek tek olumsuz yani belki bu ürün için cilt temizliği sonrasında yüzüümü biraz germesi olabilir. Ancak zaten ben temizleme sonrası sürekli nemlendirici kullandığım için bir problem etmiyorum.  Şu an elimde açılmamış iki adet Sensibio var, onlar da bitince sanırım ben gene Sebium serisinin solüsyonuna dönerim. Bu dönüşümden ne kadar sevdiğimi anlatabilmişimdir sanırım :)

Özetle,

Sensibio'dan bir tık daha iyi temizleyen, T bölgesi yağlanmasını kontrol altına alan, parlamayı önlemeye yardımcı, bittikçe tekrar alacağım bir misel solüsyon kendisi ;)

Sevgiler...

2 yorum:

  1. Hassas ciltli olduğum için Sensibio 'ya aşığım ben de! Fransa ile burası arasındaki fiyat farkı nasıl? Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sağol bitmek üzere bu 4. süydü, Fransa'dan getirdiklerimin. 2013 yılının temmuz ayında almıştım işte 1.5 yıl olmuş. İkili bidonlar halinde satılıyordu orda da aynen burdaki gibi,Fiyatı 13.95 Euro idi ikili paketlerin. O zamanlar Euro 2.52 imiş baktım şimdi, yani iki tanesi 35 TL'ye gelmiş o zamanlar, sanırım 15-20 TL daha ucuza almışım. Ama şu an yurtdışından almak pek mantıklı değil zira euro 2.8 TL oldu...Sevgiler :)

      Sil