Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

6 Mart 2015 Cuma

MAC | Alluring Aquatic Koleksiyonu | Mystical Ruj

Merhaba :)

Sanırım, MAC'in çıkarmış olduğu koleksiyonlar arasında en sevilen, en tutulan, günlük olarak en rahat kullanılabilecek renklerin olduğu bir koleksiyondan edindiğim bir rujdan bahsetmek istiyorum.
Alluring Aquatic koleksiyonundan,

MAC - Mystical Ruj







Bu koleksiyonun en cezbedici özelliği ambalajları! Turkuaz, mavi renkli kapları üzerinde su damlacıkları şeklinde kabartmalar var. Oldukça albenili gerçekten. Ama bu koleksiyonun gerçekten şahane olmasının sebebi sadece ambalajlar değil aslında içerdiği renklerin kullanılabilirliği!

Rujlarda da keza öyle, serideki tüm renkler günlük olarak rahatça kullanılabilecek renkler. Ama aralarından tam bana hitap eden bir renk olan Mystical'ı seçtim ilk olarak, elimde bir de Goddess of the Sea var onu sonraki yazılara bıraktım! :)

Mystical, cremesheen yapıda! Kesinlikle dudağımı kurutmadı, çizgilere dolmadı. Kolay sürülebilen bir ruj ve bence sheer yapıda da değil, opak yapıda :) Kalıcılığı ise orta karar, yemek yedikten sonra bile çok az kalıyor dudakta ama tam rengi için tekrar tazelemeniz gerekiyor!

Rengi, içine çok hafif kahverengilik katılmış gül kurusu-koyu pembe olarak tanımlayabiliriz. Benim dudaklarımın kendi rengi, koyu olduğundan bende oldukça doğal duruyor bu ruj.




Aşağıda hem bileğimin içerisinde, hem de dudağımdaki duruşlarını görebilirsiniz. Fiyatı 57 TL idi. Bu ürün şu an var mı? Hayır yok, peki neden yazdım?





Gerçekten çok sevdiğim, 2014 favorilerime giren, hafta içinde kullandığım 3-4 farklı rujdan bir tanesi sürekli bu ruj olduğu ve belki beğenirseniz e-bayden/gittigidiyor'dan edinebilirsiniz diye düşündüğüm için yazdım. Bazen de MAC'in çok sevilen ürünleri, farklı koleksiyonlarda tekrar piyasaya sürülüyor, bu ruj da onlardan biri olabilir diye yazdım :) Kızmayın bana :)

Siz bu koleksiyonu sevmiş miydiniz? Neler almıştınız? Yorumlarınızı okumak isterim!

Sevgiler..

xoxo





2 yorum:

  1. Zevklerimiz çok benziyor yaa, bu ruj benim en sevdiğim 5 rujum arasına kesinlikle girer. Bu serinin ambalajlarının güzelliği bir yana dediğin gibi renkleri de günlük tercih edilebilir renklerdendi ve bence serinin en güzel ruju Mystical 'dı. Klasik ambalajla da olsa kalıcı olarak gelir umarım Mac 'e :)

    YanıtlaSil
  2. Evet benziyor gerçekten zevklerimiz :) Mystical kesinlikle kalıcı seriye geçmeli, zira kullanmadığım hafta olmuyor kendisini :) 4 gözle bekliyorum gelmesini, acaba mail falan mı yazmalı :)

    YanıtlaSil