Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

8 Şubat 2015 Pazar

MiM - Ruj Bağımlısı!

Merhabalar :)

Şu 3 senelik blog yaşamımda ilk kez mimlendim! Çok sevgili Bea Theo beni etiketlemiş. Rujlar, özellikle son zamanlarda gerçekten almaya doyamadığım makyaj ürünleri ve evet sanırım bir ruj bağımlısıyım! Ben de seve seve cevap verdim, sorulara :)

Haydi başlayalım!

*Favori lip balmın (dudak kremin) nedir?

Aslında çok çok fazla lip balmım var elimde. Ve gerek ambalajlarının çekiciliğinden dolayı olsun, gerek en iyi nemlendirme özelliğini arayışım olsun, bir yığın lipbalm içerisinden üç tanesini seçtim! :)
Aşağıdaki fotoğrafta kendilerini görebilirsiniz. İlk sırada, gece yatmadan ve dudaklarımda yara varsa uyguladığım (genelde) lip balm genelde herkesin sevgilisi olan Blistex Medplus, ,İkinci sırada, moralim çok bozukken kendimi şımartmak için aldığım normalde aslında bu kadar para verilmesine gerek olmayan ama mis gibi gül kokulu Dior - Creme de Rose - bunu günlük uyguluyorum, ruj altına veya aklıma geldiğinde :) Ve son olarak Lancome'un geçen sene sanırım bahar koleksiyonunda çıkarmış olduğu mercan renkli, dudakta yağ gibi kayan Baume - in Love aslında bu ve Dior - Lip Glow arasında kararsızdım ama sanırım bu daha iyi nemlendiriyor, bunu seçmek istedim :)




*En göze çarpan kırmızı rujun hangisi?

Ben günlük yaşantımda he nude (dudak rengi), açık pembe, şeftali, en fazla koyu gül kurusu (mauve) tonlarda ruj kullanan biriyken 34 yaşımdan sonra kırmızı ruj kullanmaya başladım! Yaşlanınca zaten kullanamayacağım, neden olmasın dedim :) Gerçi hala hafta içi işyerinde kullanmıyorum ama hafta sonları ya kırmızı ya da bordo kullanıyorum :) Elimde sanırım 5-6 tane kırmızı ruj var. En çarpıcı olan ikisi işte aşağıdaki fotoda olan MAC - Viva Glam I ve NARS Cruella :) Bu iki ruj da mat yapıda ve oldukça kalıcılar. MAC - Viva Glam I benim ilk kırmızı rujum! Ne zaman bu ikisini sürsem sanki herkes bana bakıyormuş gibi hissediyorum ama bu benim kırmızı ruj ile kendimi rahat ve güvenli hissetmememden kaynaklanıyor olabilir! :(


*En pahalı ve en uygun fiyatlı rujun hangisi?

Ben rengini beğendiğim tüm rujları aldığım ya da almaya çalıştığım için (anlamsız ve de gereksiz bir istek malesef :( ) elimde gerçekten farklı fiyatlarda oldukça fazla ruj var. En pahalısı yazısını da şurada yazdığım Tom Ford - Willful. En uygun fiyatlı rujum ise Essence rujlarım! Bir tanesini temsilen koydum, fotoğraftaki renk: Essence - All About Cupcake (53 numara). Essence long lasting olan siyah ambalajlı olanlarını da çok başarılı buluyorum. Tom Ford 150 TL civarında, Essence sanırım 7 TL civarında. Aralarında uçurum var resmen. Ama ikisini de severek kullanıyorum :)


*En çok sevdiğin Mac rujun hangisi?

En sevdiğim MAC rujum ilk göz ağrım olan ve şurada da yazısını bulabileceğiniz MAC-Plumful! :) Çok seviyorum, yapısını, dokusunu, rengini çok çok seviyorum :)

*En çok hayal kırıklığına uğradığın rujun hangisi?

Uçuk pembe bir ruj aradığım zamanlarda aldığım, rengi güzel ama malesef yapısı pütür pütür olan buna rağmen ziyan olmasın diye de oldukça fazla kullanıp yarıladığım bir ruj: Shiseido - Shimmering Lipstick SL16. Dudak kusurlarını oldukça gösteren, ışıltılı ve pütür pütür bir yapısı olan bu ruj beni hayal kırıklığıa uğrattı ama işte verdiğim paraya acıdığım için kullanıyorum, aslında tam bir bahar rengi...


*Dudak kalemine evet mi, hayır mı?

Dudak kalemine eğer kırmızı ve bordo ruj süreceksem evet! Dudak kaleminin kesinlikle sürülen rujun rengini kuvvetlendirdiği ve dudaklara dolgunluk verdiği yadsınamaz bir gerçek. Ama günlük kullandığım daha açık renk rujlarda ihtiyaç duymuyorum, açıkçası sabahları 6'da uyandığım için dudak kalemine harcayacağım zamanı göz makyajına kullanıyorum :) Yerine göre evet diyebilirim bu sorunun cevabı için :)

*En sevdiğin dudak parlatıcısı hangisi?

Gençken (:P)! çok daha fazla dudak parlatıcım vardı, aslında rujum yoktu diyebilirim. Bir veya iki tane rujum vardı. Şimdi yıllar geçtikçe parlak ve sulu (juicy) dudak ürünlerine ilgim azaldı. Saçıma başıma yapışması olsun, yağlı gibi bir görüntü vermesi olsun (genelde) çok tercih etmiyorum. Ancak elimde hala var, yok değil, bunlardan iki tane çok sevdiğim var Burberry Beauty - Rosewood Lip Glow (oldukça tok duran ve nude bir gloss) ve Chanel Rouge Allure Extrait de Gloss - Imaginaire (Sütlü pembe (??!), uçuk pembe çok hafif ve soft bir renk) bu ikisini çok seviyorum!


*Paylaşmak istediğin ekstra bir şey var mı?

Dudak makyajı, farklı renkler kullanılarak  gerçekten insanın görünüşünü olağanüstü değiştirebilen bir makyaj. Her ne kadar göz makyajını daha çok sevsem de çeşit çeşit rujlarla farklı makyajlar elde etmeyi seviyorum. Renklerini çok sevdiğimiz rujlarımızın dudaklarımızda da güzel gözükmesini istiyorsak, siz benim yaptığımı yapmayın, dudaklarını ısırmayın, yemeyin, yolmayın, kanatmayın. Her ne kadar oldukça çabuk iyileşen bir dokuya sahip olsa da kötü bir görüntü olması, enfeksiyon kapmaya elverişli hale gelmesi sebebiyle ve sürdüğünüz rujun kabuk kabuk durmasına sebebiyet vereceği için dudaklarınızı yemeyin, yolmayın :) İyi bakın onlara :)

İlk defa bir mim yaptım ve sonuna geldik. Çok eğlenceliydi benim için, Beni etiketleyen Bea Theo'ya tekrar teşekkür ederim, rengarenk  güzel bir gün dilerim herkese :)

Not: Tabi ki ben de bu mimi tüm ruj bağımlılarına gönderiyorum! :)

Güzel bir Pazar günü olması dileğiyle

Sevgiler...






2 yorum:

  1. Cevapladığın için teşekkür ederim canım. Nars Cruella 'yı çok istiyorum, hatta 2015 wishlistime de yazmıştım ama henüz deneyemedim. Neden kendini kırmızı ruj sürdüğünde rahat ve güvende hissetmiyorsun ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam, geç cevabım için kusuruma bakma lütfen :( Genç yaşlarımdan beri, pembe, nude, şeftali, mauve renkli rujlar kullanınca koyu renkler zor geliyor bana, sanki herkes bakıyormuş ya da çok dikkat çekiyormuş gibi hissediyorum :)

      Sil