Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

24 Haziran 2015 Çarşamba

Clarins І Instant Light Lip Balm Perfector - 05 Red

Herkese merhaba!

Yazmayalı nerdeyse 2 hafta olmuş ama kafamı kaşıyacak vaktim yoktu iş yerinde gerçekten. Ne zaman kafamı kaşıyacak bir zaman aralığı buldum onu da haftasonuna ekleyip 5 günlüğüne Alanya'ya annemin yanına kaçıverdim :)

Şimdi ise tekrar İstanbul sınırlarında olunca ve de kafam birazcık da olsa rahatlamışken şurada bahsettiğim Amsterdam seyahatimde aldığım bir lip balmdan bahsetmek istiyorum.

Clarins - Instant Light Lip Balm Perfector 

 

Clarins'in şurada yazısını yazdığım Natural Lip Perfector serisi dışında çıkardığı yeni bir seri bu. Bu seride sanırım  5 farklı renk var, hepsi balm şeklinde. Dış kaplarının rengi ise balmın rengini belli ediyor. Benim içlerinden seçtiğim en koyu rengi olan 05 "red" rengi. Ama bu renk sizi korkutmasın çünkü balm yapıda olduğu için dudağa komple kabındaki rengi vermesi imkansız ama tabi üstüste sürerek de etkisini arttırabiliyorsunuz.

 Serinin en koyu rengini neden aldım? Çünkü hem yaz geliyor, hem de en azından para vereceksem biraz dudağımda belli olmasını istedim, diğer renkler o kadar sheer ve açık renkler ki ne elimin üzerinde ne de dudadğımda hiç renk farkı yaratmadılar diyebilirim.

Kabı da çok sevimli ufak, ürün yaklaşık 2 gr. Evet oldukça az ve balm yapıda olduğundan sık tazelemek gerekeceğinden sürekli kullanıldığında çabuk bitecek bir yapıya sahip.



Aşağıda kabındaki rengini görebilirsiniz. Ama dediğim gibi zaten uç kısımlarına da bakılarak anlaşıldığı gibi böyle bir jölemsi, deniz anası - balmumu kıvamına sahip :) (O nasıl bir anlatımdır :P)

Renk tam bir çilek-domates karışımı kırmızısı. 


Aşağıda ise bileğimin iç kısmındaki duruşunu görebilirsiniz.  Kabında kırmızı duran bir renk gördüğünüz gibi kolumun iç kısmında pembeye dönük duruyor. İşte bu kadar da şeffaf bir yapısı var ürünün :) Bence bu bir dezavantaj değil, koyu renklerde hata yaparsanız dönüşü zor oluyor ancak bu şekilde şeffaf renklerde elinizi çok korkak alıştırmanıza gerek kalmıyor :)


Ve son olarak, aşağıda dudağımdaki duruşunu görebilirsiniz. Son derece pürüzsüz, sağlıklı ve parlak dudaklar.  Rengini dudaklarımda harikulade buluyorum.  Genelde kuru olur dudaklarım ama bu balm mükemmel nem veriyor, dudaklarımı son derece pürüzsüz gösteriyor. Aşağıdaki renk üzerinden 2-3 kat geçilmiş hali! :)


Ürünü Amsterdam de Bijenkorf mağazasından 17 Euro'ya satın almıştım, Türkiye'ye gelmez bu diye üzerine atlamıştım, sonra geldiler :) Türkiye fiyatı ise 58 TL. Sephora, Boyner ve Sevil mağazalarında bulabilirsiniz.

Yazmayı özlemişim :)

Herkese güzel bir Çarşamba günü dilerim!

Sevgiler..
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder