Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

5 Haziran 2015 Cuma

Yeniler І Amerika Alışverişi

Merhaba ^^

Haftanın son iş günü, İstanbul'da 5 Haziran tarihi serin ve yağmurlu geçiyor. Tatile gidemediğim için bir problem yok, böyle gidebilir havalar ben tatile çıkana kadar :P

Dünkü Sephora Alışverişimden sonra şimdi de geçtiğimiz Mayıs ayı başında, Amerika'dan gelen canım arkadaşıma verdiğim siparişlerden biraz bahsetmek istiyorum. Hepsi, uzun zamandır beğendiğim, merak ettiğim ve almak istediğim ürünlerdi.
Haydi başlayalım! :)


 Öncelikle, Origins markası yabancı blog ve vloglarda sık gördüğüm bir marka idi. Özellikle bu markanın GinZing serisi çok olumlu yorumlar alıyordu. Dolayısıyla  merakımdan, 

Origins - GinZing Refreshing Eye Cream göz kremini ve Origins Clear Improvement Active Charcoal Mask maskesini satın aldım. Göz kremi, göz çevresini nemlendirirken, aynı zamanda aydınlatıp, canlandırmayı vaat ediyor. Daha açmadım, elimde gündüz kullandığım La Prairie  - Advanced Marine Biology Eye Gel daha bitmedi. Biter bitmez, bu ürüne başlayacağım :) Umarım memnun kalırım. 15 ml kendisi fiyatı ise 30 $, 
Maske ise tam bir gözenek bakımı sağlamayı vaat ediyor, gözenekleri temizleyen bir kömür maskesi, bunu da daha açmadım, biten bir maskemin yerine açacağım ilk fırsatta. Bunun fiyatı ise: 25 $

Aşağıda bahsettiğim iki ürünü görebilirsiniz :)



Gelelim, bu alışverişin iki ağır topundan birine :)

Urban Decay Vice Palet! Urban Decay ülkemize geldi gelmesine ama malesef koleksiyon ürünleri, bazı özel seri paletleri gelmedi. Ben de uzun zamandır bir çok vlogda görüp beğendiğim ve hep kahverengi ve tonları şeklinde makyajlar yaptığımdan için biraz daha renkli bir paletim olmasını istedim!  Sonuç: Urban Decay Vice Paleti aldım! :)


O kadar güzel bir sunumu var ki, karton ambalajı içerisinden çok güzel ve şık bir çantasıyla birlikte geliyor ürün, aşağıda görebilirsiniz. Ben bunu makyaj çantam niyetine bayıla bayıla kullanırım! :)

Bu güzelim çantayı açtıktan sonra da karşınıza, ağır, metal ve aynalı bir kutu çıkıyor. Yine oldukça şık, tek kötü özelliği, üzerinde parmak izi bırakması olabilir!


İçine baktığımızda ise, 20 farklı renkte far görüyoruz. Palete genel bir bakış attığınızda, doğal tonları çok içermediğini daha çok renkli makyajlar yapılacak bir palet olduğunu görebilirsiniz :) Açıkçası bu yüzden bu paleti aldım ve çok hoşuma gitti iyi ki de almışım! Farların yapıları bir iki kez denedim, oldukça iyi, klasik Urban Decay farları kalitesinde! Ama daha detaylı yazısını bir inceleme olarak yazacağım bu paletin! :)


Aşağıda renkleri çok daha yakından görebilirsiniz :) Çok çok sevdim, çok canlı çok hoş bir palet! :)
Fiyatı: 60 $ (Ancak canım arkadaşım, bu siparişlerimi verirken bana Vice'ı hediye etti! :)


Alışverişin ağır toplarından bir diğeri ise: Hourglass Ambient Lighting Powder - Diffused Light! :)


Yine vloglarda/bloglarda sürekli övülen bir üründü, merakıma yenik düşüp satın aldım :) Bendeki Diffused Light rengi, tüm yüzüme hafif bir şekilde geçip aynı zamanda göz altlarımı sabitliyorum, şu an için memnunum :) Yazısı gelecek bunun da, gelmeli! :)

Fiyat: 45 $

Son olarak bahsetmeyi unuttuğum ilk fotoğrafta, en sağda boynu bükük kalmış, mavi kutuda bir ürün var. O da Too Faced-Shadow Insurance far bazlarından daha önce kullandığım ve yazısını şurada yazdığım Candlelight rengi! Too Faced ülkemizden çekildiği için, açıkçası arkadaşımdan direk en vazgeçemediğim ürünü yedeklemek amaçlı bunu istedim :) Onun da fiyatı: 20 $ 

Sephora Amerika'nın tester/sample konusunda cimrilik yapacağını hiç düşünmezdim ama hepi topu bu kadar alışverişe bir adet Hourglass fondoten sample ı, bir tane de Smashbox makyaj bazı vermiş, bir de bizim Sephora'lara laf ediyoruz. :/

Tüm ürünleri arkadaşım, Urban Decay Vice Palet hariç Sephora'dan satın almış, bir tek Vice Palet Sephora'da yokmuş onu da Urban Decay'in kendi sitesinden sipariş vererek almış.. Canım benim :))

Geçtiğimiz bir ay boyunca bu cicilerime bakıp bakıp mutlu oldum ben! Bir süre bu alışverişlerimde yer alan ürünleri kullandıktan sonra yazılarını yazmak istiyorum. Sizin öne almamı istediğiniz bir yazı varsa lütfen bana söyleyin :)

Herkese güzel bir haftasonu dilerim...

Sevgilerimle

^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder