Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

8 Haziran 2015 Pazartesi

NARS - Light Reflecting Setting Powder

Tekrar merhaba ^^

Günün ikinci yazısı istek üzerine öne alınmış :) ve benim de çok çok sevdiğim, her makyajımda kullandığım, sıkılıp başka ürünü bile düşünmediğim bir pudra hakkında olacak :)

Nars - Light Reflecting Setting Powder


 


Ürünü yaklaşık 1 yıldır aralıksız kullanmaktayım ve şurada yazdığım "Dibini Gördüklerim!" yazısında ancak sonuna geldim!  Bu pudranın, fotoğraflarını pek beğenmediğim için, tekrar çekerim maksadıyla uzun zamandır ertelemiştim yazısını, bugüne kısmetmiş :)

Nars bu pudrayı sanırım iki yıl önce çıkardı, ışığı yansıtma özelliğine sahip bir sabitleyici pudra!  Kutunun içerisinden aşağıdaki gibi bir kılıf çıkıyor, lastikli :) Asla açıldı, düştü, döküldü, koktu derdi yok zaten açılsa da dökülemez çünkü ürün preslenmiş, yani kompakt yapıda :)


Kılıfının içerisinde iki bölme var, birinci bölmede pudranın kendisi diğer bölmede ise incecik bir uygulama süngeri bulunuyor. Seyahatlerde, acil durumlarda tazeleme amaçlı kullanılabilir belki ama ben ambalajından bile çıkarmadım, kendim genelde ufak sık kıllı, kabuki bir fırça ile tüm yüzüme uyguluyorum, makyajımın son adımı olarak! :)




Üründen bahsedecek olursak :) Çok sevdim, bende yedekli ürünler bellidir, mesela Chanel Inspiration krem allığımın dibini gördüm, bu ay içerisinde biter sanırım, sınırlı üretim demişlerdi korkumdan yedekleyivermiştim :P Burberry Beauty Pale Barley far mesela yedeklidir, son olarak bu pudra da yedekli, ne kadar sevdiğim ordan anlaşılabilir ;)

Pudrayı, makyajımın son adımında, parlamayı önlemesi ve makyajımı sabitlemesi için tüm yüzüme pofidik, tercihen sık kıllı bir fırça ile uyguluyorum! Bu ürünün en güzel yanı ne kadar fazla fırçaya alırsanız alın asla abartı bir sim, ışıltı olmuyor yüzünüzde!


Çok çok ince bir yapısı var pudranın, mesela parmağınızı bir defa pudraya sürdüğünüzde parmağınızın ucuna pudra belli belirsiz bir şekilde geliyor. Hafif kaygan bir yapısı var pudranın.


Aşağıda normal gün ışığında ve güneş ışığı pudraya direkt olarak gelmişken fotoğraflarını görebilirsiniz.


Aşağıdaki fotoğrafta da görebileceğiniz gibi, ışık üzerine düştüğünde inanılmaz yansımalar meydana çıkıyor.  Bu ürün için "gerçek hayatta photoshop etkisi" verdiği söyleniyor, bence doğru. Zira sim olmadan yüze kattığı pürüzsüzlük ve canlılık ve de ışıltı gerçekten yüzünüzde photoshop etkisi yapıyor.  Makyajınız son aşamadan sonra çok aydınlık gözüküyor.


Ben bu ürünü ara sıra, göz altlarıma kapatıcıyı sabitlemesi için de kullanıyorum, kapatıcımın çizgilere dolmasını engellediği gibi, göz altlarına hoş bir aydınlık veriyor. Ancak pek tercih etmiyorum çünkü benim göz altlarım fazlasıyla kuru nadiren de olsa göz altıma sabitleyici pudra kullanmak pul pul bir görüntüye yol açabiliyor :(

Aşağıda hafif hafif kullanılmış halini görebilirsiniz! :) Daha başlardayken çekmiştim fotoğrafları şimdi ise sömürülmüş durumda! :)


Aşağıda parmağımla pudraya birkaç kez sürtmemin sonucunda oluşan miktarı görebilirsiniz, inanın yüzde bir sim etkisi yaratmıyor, çok güzel dağılıyor. 


Sonuç olarak, makyajınızı harika sabitliyor, benim cildim karma, T bölgem gün içerisinde deli gibi parlamaya müsait bir yapıda, parlamayı engelliyor ve cakey ya da o fazla fazla pudra sürmüş görüntüsü asla vermiyor. Kalıcılık benim için oldukça yeterli, ama çok yağlı cilde sahip kişiler belki gün içerisinde tazeleme ihtiyacı hissedebilirler.

Kıssadan hisse, çok çok sevdiğim bir ürün, en sevdiğim 5 makyaj malzemem arasına yerleşir kendisi! :) 

Fiyatı, ben aldığımda 95 TL idi, şimdi ise 115 TL olmuş. Ancak ürünün her gün kullanmama rağmen 1 yıldan fazla sürede ancak dibi gözüktü :) Her kuruşuna değeceğine inandığım bir ürün oldu. Sephora ve NARS mağazalarından ulaşabilirsiniz.

Şimdi ki sorunum acaba toz formunda olanı da denesem mi? :))

Herkese güzel bir Pazartesi akşamı diliyorum..

Sevgiler
xoxo

4 yorum:

  1. Ben de ilk başta çok severek kullanıyordum bu pudrayı; ancak, yarısından sonra hiç verim alamamaya başladım. Evet makyajı güzel bitiriyor ve aydınlatıyor; ama kalıcılık açısından artık tamamen etkisiz bir eleman :/ Benim ortası epey açıldı yanlara doğru, ondan sonra bu sıkıntılar çıkmaya başladı. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa üzüldüm :( Bende hiç öyle sorunlar olmadı, acaba bir süre sonra pudrada taşlaşma mı oldu? Benim severek kullandığım bir ürün, belki de toz versiyonunu denemek lazım :)...Sevgiler...

      Sil
  2. Yazdığın için teşekkürler canım, bir sorum olacak; renkli ten makyajı yapmadan uygulasam nasıl olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek :) Nemlendirici sürdükten sonra biraz emilmesini beklemek lazım bir de eğer benim gibi burun ve burun kenarlarında geniş gözeneklerin varsa bir gözenek küçültücü baz ile oraları pürüzsüzleştirdikten sonra pekala tüm yüze uygulanabilir tabi ki, ama kapatıcı bir görüntü asla vermez, daha ziyade aydınlık ve (eğer ki çok sivilce vs yoksa) pürüzsüz bir görünüm verir diye düşünüyorum :) Sevgiler..

      Sil