Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

29 Haziran 2015 Pazartesi

NARS І And God Created the Woman Far Paleti

Herkese merhaba :)

Haftanın ilk iş gününde, çok sevdiğim ve kendimi şımartmak istediğim bir zamanda satın aldığım bir far paletinden bahsetmek istiyorum.

NARS - And God Created the Woman Far Paleti



Bu far paletinin ne zaman çıktığını hatırlamıyorum ancak, sanırım bir önceki versiyonunda farlarının sıralaması değişikmiş yani renklerin yeri şu an ki gibi değil, farklı bir dizilimdeymiş :) Neyse önemli değil, ben bu far paletini, çok cici ve sevdiğim bir vlogger olan Duygu Özaslan'ın videolarında göre göre sevip, almayı kafaya koydum. Ve sonunda Makyajtrendi'nin internet sayfasından bu far paletinin siparişini verdim. Bu far paletinin yanı sıra ufak boy bir far fırçası ve NARS'ın far bazının küçük boyu bulunuyor. Ancak ben bu yazıda sadece paletten bahsetmek ve renkleri anlatmak istedim.

Aşağıdaki fotoğrafta farların içeriğini görebilirsiniz.



Palette, hem gündüz hem de gece makyajına uygun olacak doğal tonlarda, her biri 1 gram ağırlığında 6 adet far bulunuyor. Paletin dış ambalajı tabi ki klasik süetimsi, kauçukumsu NARS kaplarından, aşağıda en temiz halini görüyorsunuz, muhtemelen 1-2 ay içerisinde temizlenemeyecek hale gelir. Neyse diyoruz. :) Devam edelim...



Renklere gelelim o halde :)

Aşağıda gün ışığında çekilmiş fotoğraflarda renkleri görebilirsiniz.



Üst  sırada soldan sağa ilk farımız Bellissima iki farında bulunan sağ taraftaki far: açık gri/bej karışımı bir renk. Ben bunu seviyorum, hem pigmentasyonu iyi, hem de tüm göz kapağını eşitlemek için oldukça uygun.  Yapısı tebeşirimsi değil, rengini de güzel veriyor, ayrıca kendisi mat!  Sevdim! :)

Üst sıra ortadaki far ise:Kalahari ikili farında bulunan sol taraftaki far: benim bu paletteki aşık olduğum ton, renk! Işıltılı, şampanya şeftali ve açık kahverengi karışımı bir renk bu. Pigmentasyonu harika, göz kapağında duruşu mükemmel, tek başına uygulanabilecek, sür çık farlardan, bu da süper! :)

Üst sıra sağdaki farımız ise: Night Clubbing: içerisinde ışıltılar bulunan koyu ama oldukça koyu bir yeşil-siyah! bunu bir kere kirpik dibine geçtim ama hiç bulaşmıyorum bu fara, rengini sevmediğimden değil, günlük veya ofis için biraz fazla iddialı bulduğumdan şimdilik bekliyor öylece! Yoksa yapısı ve pigmentasyonu oldukça güzel

Alt sıraya gelelim:

Alt sıra soldaki far: Alhambra ikili farındaki sağ taraftaki far: işte klasik, her far paletinde bulunan kaş altını, göz pınarlarını aydınlatmaya yarayan, şampanya bej rengi. Elim bu fara da sık gidiyor.

Alt sıra ortadaki far: Galapagos: Işıltılı kahve rengi, içerisinde ışıltılar gözükse de göz kapağına uyguladığınızda o ışıltılar gidiyor, ben de genelde bu rengi, katlanma bölgesine veya elimi çok hafif tutarak tüm göz kapağıma uyguluyorum ve verdiği görüntüyü seviyorum. :) Pigmentasyonu iyi bunun da. ;)

Alt sıra sağdaki far: Coconut Grove: Koyu ve acı bir kahve rengi, çok seviyorum, gözümümn dış köşelerini hunharca gölgelendiriyorum bununla :) Mat yapıda, dokusu, pigmentasyonu oldukça iyi!

Aşağıda daha da yakın çekim fotoğraflarını görebilirsiniz ^^



Şimdi gelelim nasıl durduklarına :) Bu sefer fotoğraflara isim yazmadım ama sanırım zaten anlaşılıyordur, hangi farın hangi far olduğu :)

Aşağıda kolumun iç kısmında duruşları bulunuyor, gün ışığında çekildi fotoğraflar.

Daha yakın bir çekim ile gösterelim :)

Bu da son üç renk:

Sonuç olarak, gerek ofis, gerek günlük yaşam, gerekse gece makyajlarında çok güzel sonuçlar alabileceğiniz, tatillerde size ağırlık yapmayacak, çok pratik bir far paleti bu.

Kalıcılıkları benim için oldukça iyi, sürdükten sonra ben silene kadar gözümde kıpırdamadan duruyor, Ama unutmadan söyleyim ben far bazı uyguluyorum her zaman ;)

Yapıları için biraz sert farlar diyebilirim, o Burberry Beauty'nin yumuşak dokusu yok bu farlarda, biraz da tozutma sorunu var ama paletin tamamnında pigmentasyon çok iyi diyebilirim.

Paletin fiyatı 190 TL, paletin yanında yukarda dediğim gibi 43 numaralı Wide Contour Eyeshadow Brush ve  Pro-Prime Smudge Proof Far Bazı geliyor. Bu paleti şuradan satın alabilirsiniz.

Siz ne düşünüyorsunuz, bu paletle ilgili? Beğendiniz mi?

NARS hakkında neler düşünüyorsunuz, yorumlarınızı bekliyorum :)

Sevgilerimle
xoxo


6 yorum:

  1. Ama bu çok güzel bir far. Gel de dayan şimdi almamak için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok güzel gerçekten, fiyatlar biraz daha az olsa süper olurdu :) geç cevabım için kusura bakmayın, sevgilerimle...

      Sil
  2. çok severek almıştım ama çok da kullanamadım doğrusu :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar çok şey alıyoruz ki sıra gelmiyor değil mi :) ama tam tatile götürmelik ;)

      Sil
  3. Ben hiç nars ürünü kullanmadım ve önyargılarım var bu markaya karşı. ürünlerinin o kadar kaliteli olduğunu ve verilecek paraya değdiğini düşünmüyorum. bu palet de benim için çok pahalı. önyargılarım biraz sephora çalışanlarının ilgisizliğinden kaynaklanıyor. ne zaman bir ürün alacağım diye gitsem hep başıboş kalıyorum ve kimse ilgilenmiyor. en kısa zamanda br ürününü denemek istiyorum. umarım beğenirim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa benimse tam aksine en sevdiğin üç kozmetik markası hangisi deseler, chanel, burberry ve nars diye sayarım :( ben bu ürünü sevdim, umarım siz de beğenirsiniz, geç cevabım için kusuruma bakmayın, sevgiler :)

      Sil