Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

3 Ekim 2015 Cumartesi

Bebak ǀ Havuç Özlü Güneş Bakım Sütü

Açıkçası ben de anlamadım bu sene ne kadar da çok güneş sütü, yağ, bronzlaştırıcı kullanmışım:) Yazdıkça görüyorum! Sırada,

Bebak - Havuç Özlü Güneş Bakım Sütü 

Kısa süreli yaz tatillerim için küçük ebatlı güneş sütü (Eylül-Ekim ayları için çok fazla koruma faktörüne sahip olmayan) ararken karşılaştım bu ürünle. Elimde zaten şurada yazısını yazdığım bir kakao yağı olduğu için havuç özlüsünü satın aldım. Bunun bir de Kakao kokulu olanı var.

Yapısı akışkan ve bildiğimiz süt kıvamında. Kokusu ise beklediğim gibi bir havuç kokusu değil, bu açıdan beni pek tatmin etmedi. 2 güneş koruma faktörüne sahip, güzel bir şekilde bronzlaştırıyor hakkını yemeyim ve güzel bir nem veriyor. Ancak kokusunu sevmediğim için bir daha satın alacağımı sanmıyorum belki Kakaolu olanına bir şans verebilirim. Bunun hacmi 120 ml ve satış fiyatı sanırım 11 TL civarı idi. Ben Gratis'ten almıştım. Gratis, Watson ve birçok yerel kozmetik mağazasından bu ürünü bulabilirsiniz.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder