Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

4 Ekim 2015 Pazar

Toni&Guy ǀ Sea Salt Texturising Spray ǀ Deniz Tuzu Spreyi

Herkese günaydın :)

Bugün en sevimsiz günlerden Pazar günü aslında benim için çok daha sevimsiz çünkü 16 günlük geçirdiğim mis gibi tatili yemiş bitirmiş bulunmaktayım.  Bugün saat 16.00 itibariyle İstanbul için dönüş yolculuğum başlayacak.

Öncesinde iki üç tane bugün yazı girebilirsem kardır :) Çünkü yarın işbaşı yapacağımdan dolayı muhtemelen böyle günde 2şer 3er yazı bolluğu olmayacak :(

Şimdi ise konuğumuz:

Toni&Guy Sea Salt Deniz Tuzu Spreyi


Bazı kozmetik ürünleri nasıl öne çıkıp, nasıl popüler olabiliyor bir anda anlamış değilim. Bu spreyde işte o ünlü olan ürünlerden. 

Bunun bir de seyahat boyu var ama ben büyük boy olanını geçen sene almıştım ancak yarıladım. Çok elim gitmiyor. Şimdi anlatalım sevip sevmediğim yanlarını

Bir kere kokusu mükemmel, inanılmaz hoş bir kokusu var. Ancak saçlarımı sertleştiriyor, bir de benim saçlarım bir iki yazı önce gördüyseniz, uzun, gür ince telli ve dalgalı. Dolayısıyla benim saçlarıma pek söz dinletemiyor. Ben bu ürünün böyle çok hafif dalgalı saçlarda çok güzel sonuçlar vereceğini ve çok güzel dalgalar yaratacağını düşünüyorum.

Benim saçlarım zira bunu kullansam da kullanmasam da papaz gibi oluyor. Bazen saçlarımı ortadan ikiye ayırıyorum, bu ürünü sıkıyorum, iki tane at kuyruğu yapıp kendi çevrelerinde döndürürerek ensemde iki tane küçük topuz yapıp uyuyorum, o zaman güzel olabiliyor.

Benim için çok işlevli bir ürün olmadı, fiyatı 35 TL civarında, Gratis, Watsons, Boyner gibi mağazalardan indirim dönemlerinde daha da ucuza satın alabilirsiniz. Ben pek beğenemedim ama seveni de çok!

Güzel bir Pazar günü olsun!

Sevgiler
xoxo

2 yorum:

  1. Merhaba,
    Ben sevenlerdenim ve belki biraz fazla sıkıyor olabilirsiniz saçınıza. Sertleştirmesi de o yüzdendir. Birde saçı düzleştirme gibi bir iddiası yok ürünün. Amacı saçın doğal dalgalarını ortaya çıkarmak. Saçımı gece yıkayıp bunu uyguladığımda sabah saçım kendiliğinden güzel dalgalara kavuşmuş oluyor mesela ama uygulamazsam karmakarışık oluyor. Tabi ki her saça her ürünün etkisi bambaşka. Bir de bu durum var.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selammm, olabilir ya, benim elim bol kepçedir, biraz daha az sıkmayı deneyim :) Ya elektriklenmeyi alsa gene bi nebze de cadı gibi geziyorum ortalıkta ama benim saçlar fena ondan ondan...Sevgiler..

      Sil