Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

4 Ekim 2015 Pazar

Burberry Beauty ǀ Rosewood Far


Bir başka güzelim far da Burberry'den gelsin :)

Burberry Beauty - Rosewood Far




Yakın zamanlarda şurada (daha tatilimin başlarındayken...ağlayasım geldi ya...neyse) Burberry Beauty'den Rosewood isimli lipglossunu yazmıştım. Şimdi yine ismi Rosewood olan bir tekli fardan bahsedeceğim Esasen bir de Rosewood isimli ruju var, onu da pek merak ediyorum ama kafamdan da kovuyorum bu merakı. e yeter artık!

Rosewood, daha önce yazılarını yazdığım Mulberry, Pale Barley gibi farlarla aynı olarak kadife bir kese içerisinde geliyor. 


Kapları her zaman yazıyorum ama ilk kez okuyacak olanlar varsa tekrarlamış olayım, klasik Burberry deseninde, metal, mıknatıslı, ağır ve şık kaplardan.

İçinde bir aynası var ve bir sünger uçlu aplikatörü çıkıyor.

Rengi ise aşağıdaki gibi,

Çok hafif ışıltılar içeren, boz-gül kurusu renge sahip bu far inanılmaz kullanışlı farlardan. Yapısı dokusu yumuşacık, her zaman söylüyorum Burberry kozmetik ürünlerinin kalitesi gerçekten çok iyi ve şu an için diğer high end markalar gibi çılgın fiyatlara satılmıyor. Umarım böyle devam eder :)


Aşağıda ise farın kolumun içerisindeki duruşunu görebilirsiniz. Çok çok naif, hafif gül kurusu -boz bir renk. MAC- Sain Taupe farın çok daha hafifletilmiş bir rengi diyebilirim.


Yapısı ve kalıcılığı ile bu farlar 10 numara benim için :) Fiyatları en son 74 TL idi zam geldiyse bilemiyorum tabi ki. Burberry Beauty ürünlerini İstinye Park Boynerde ve Nişantaşı Burberry mağazasından satın alabilirsiniz.

Sevgiler!
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder