Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

12 Ekim 2015 Pazartesi

NOTE ǀ Mattemoist Lipstick ǀ 302 Mirage ǀ Ruj İncelemesi

Herkese 1 haftalık zoraki aradan sonra merhaba!

Geçtiğimiz hafta kabus gibi bir hafta geçirdim. Zaten herhangi bir şey yazmaya ne zamanım ne de isteğim vardı, şu an bir boşluk bulup, yazlıkta fotoğraflarını çektiğim, bekleyen bir yazıyı yayınlamak istedim.

NOTE - Mattemoist Lipstick - 302 Mirage



Bunu NOTE kampanyasından %50 indirimdeyken satın almıştım. İndirimli fiyatı 12 TL civarındaydı.  NOTE markasının ürünleri yavaş yavaş kullanmaya başladım ve genel olarak uygun fiyatlı ve kaliteli bir marka olduğu kanaatindeyim. Bu sebepten indirim döneminde iki tane ruj almıştım bir tanesi işte bu :) Mirage...

NOTE kapları, siyah, sade ve abartısız kaplara sahip.

Ürün gramajı birçok ruja göre oldukça fazla. 4.5 gram. Açıldıktan sonra 18 aylık bir kullanım ömrü var.


Aşağıda rujun rengini görebilirsiniz. Kabında muhteşem bir nude-şeftali duruyor. Neden kabında? Çünkü dudaklarımdaki duruşunu hiç sevmedim :(

Aşağıda terleme yapmış rujumuzu görebilirsiniz :)


Aşağıda kolumun iç kısmındaki duruşunu görebilirsiniz. Oldukça canlı bir şeftali olarak durdu :)

Aşağıda ise dudaklarımdaki duruşunu görebilirsiniz.


Ya fazla derecede bronzlaştığım için ya da benim cilt tonumdan dolayı duruşunu pek sevemedim :(

Yapısı biraz kuru gibi, eğer dudaklarınızı bir lipbalm ile nemlendirirseniz daha iyi sonuç alacağınızı düşünüyorum.  Çizgilere dolma sorunu da var ama genel anlamda bu renkleri sevdiğim için satın almış bulundum.

Kışın rengim biraz daha açıldığında bir daha deneyeceğim. Gene aynı şekilde durur ve beğenmezsem malesef elden çıkaracağım kendisini :(

Siz ne düşünüyorsunuz Mattemoist rujlar hakkında? Bu renk nasıl?

Yorumlarınızı okumak isterim.

Şuradaki çekilişimin yarın son günü! Herkese bol şans tekrar!

Sevgiler..
xoxo

3 yorum:

  1. bende just peachy aynen böyle duruyor

    YanıtlaSil
  2. ben denediğim note rujları sevdim genelde umarım cilt tonun açıldığında istediğin gibi durur bu sende..

    YanıtlaSil
  3. Aslında çok da kötü olmamış gibi geldi bana.

    YanıtlaSil