Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

11 Aralık 2015 Cuma

Dior - Créme de Rose - Lip Balm

Herkese merhabalar,

Hayır blogu bırakmadım, Ekim ayı başında tatilden dönmemle birlikte blog yazılarımda bir azalma oldu farkındayım, her ne kadar Kasım ayı içerisinde yazı girmeye çalışsam da geçtiğimiz ayı 5 yazı ile kapatarak pek başarılı olabildiğimi söyleyemeyeceğim :(

Bu ay başı itibariyle de öyle bir hasta oldum ki size anlatamam, 2.5 yıldır grip, nezle soğuk algınlığı geçirmiyordum, ancak bir günde 2 rulo tuvalet kağıdı bitirdiğimi söyleyerek çektiğim burun akıntısını size tarifleyebilirim sanırım. Şu an kendimi daha iyi hissetmekle birlikte, kulaklarımda tıkanma kaldı sadece. O da geçince atlatmış olacağım inşallah. 

Ancak şunu söylemek isterim ki ben hiç ilaç kullanmadım, sadece boğaz spreyi kullandım ve bol bol yeşil çay içtim, su içtim, siyah çay içtim, akşamları çorba ve ıhlamur içtim. Oldukça iyi geldi ve toparladım, iki burun akıntısına antibiyotik alma fikrini çok sevmiyorum ve uzun süredir yaptığım tempolu kardiyo egzersizleri (spinning) bu hastalığı çabuk ve ilaçsız atlatmamda yardımcı oldu sanıyorum. Dolayısıyla, kışın bol meyve sebze, elleri iyice yıkamak, spor yapmak ve takviye vitaminler almak soğuk algınlığı ve gribe karşı etkili korunma yolları diye düşünüyorum :)

Bu kadar uzun bir girizgahdan sonra, konumuza dönebiliriz. Malum bu hastalık sırasında burnum tıkalı olduğundan, ağızdan nefes alma durumu ve sonucunda dudaklarda ölümcül bir kuruma meydana geldi. Elimdeki lip balm "dağı"ndan kendimce en etkilisini seçip, resmen dudaklarıma sıvayarak kullandığım ve memnun kaldığım bir üründen bahsedeceğim sizlere..

Dior - Créme de Rose - Lip Balm





Dior'un bu lip balmını aslında uzun zaman önce çok sevdiğim blogger olan Pınar'ın sayfasında görmüştüm, daha sonra karşıma Sevil parfümeride çıkınca denemek istedim. 

Beyaz, bence çok şirin, yuvarlak bir kapta sunuluyor.  Kavanoz ürünlerde hijyen problemi olsa da ben lip balmları kavanozlarda daha çok seviyorum, daha şirin gözüküyorlar gözüme :) Ürün 7.2 gr. Ürünün tam adı "smoothing plumping lip balm" olarak geçiyor, yani pürüzsüzleştirdiği gibi aynı zamanda dolgunlaştırmayı da vaat ediyor.


Gül kokulu, mumsu yapıda, şeker pembesi bir renge sahip bir lip balm bu. Şu an yukarıdaki bu güzel fotoğraflar kalmadı tabi :) 3/4'ünü bitirdim, muhtemelen Kasım-Aralık bitenlerinde değil ama Ocak-Şubat bitenlerinde bu ürünü göreceksiniz. :)


Yorumlarıma ve etkisine gelelim: Öncelikle çok kalın bir yapıya sahip değil, dudakları pürüzsüzleştirme vaadini ise kesinlikle yerine getiriyor. Ancak kullandığım süre zarfında dolgunlaştırma etkisi oldu mu? Ara ara dudaklarım için " ya sanki biraz irileşmiş mi benim dudaklar?" sorusunu sorduğum olsa da bariz bir etkisini göremedim.

Hastalığım süresince yaşadığım kuruma olayına çok güzel çare olduğunu söyleyebilirim. Daha önce şurada yazısını yazdığım Blistex Med-Plus kadar bir iyileştirici etkisi olmasa da benim haşin bir şekilde ısırıp, kopardığım, kanattığım dudaklarımı toparlamayı başardı. 

Kokusu yoğun bir şekilde gül kokulu zaten adından da anlaşılacağı gibi, ancak dudağınıza uyguladıktan sonra kokuyu pek fazla hissetmiyorsunuz.
Genel olarak, etkili ve nemlendirme özelliği kuvvetli bir lip balm. Mat rujlarınızın altına sürebilecek kadar ince değil ama yapısı, geceleri yatmadan önce veya evdeyseniz ihtiyacınız olduğunda veyahut dışarı çıkarken de tek başına kullanabileceğiniz bir ürün.

Renk veriyor mu? Kabında pembe dursa da bu kaptaki renk dudağa geçmiyor, dudağınıda transparan duruyor diyebilirim, ama benim dudaklarım oldukça koyu renkte o sebepten belki dudağıma renk verdiyse bile anlayamamış olabilirim :)

Fiyatı ben satın aldığımda 80 TL civarı idi, bir lip balm için çok çok fazla kesinlikle, ve bu fiyatın da hakkını vermiyor bütün iyi özelliklerine karşın, merakımı gidermiş oldum, bittikten sonra ise Blistex Med-Plus ile yoluma devam edeceğim :)

Çok uzun yazdım, bloga yazı yazmayı özlemişim :) Ürünü, Sevil, Sephora, Boyner ve YKM'lerde bulabilirsiniz...

Sizin "işte budur" dediğiniz bir lip balm varsa bilmek isterim :)
Güzel bir Cuma olsun hepimize
Segiler..
xoxo


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder