Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

11 Aralık 2015 Cuma

Burberry Beauty І 05 Dark Spice І Far Paleti

Günün son yazısı azıcık hayal kırıklığı yaratmış bir far paleti olsun. Ama azıcık :)

Burberry - Dark Spice Far Paleti


Bu far paletini alalı oldukça uzun bir zaman oluyor yazısını yazmak ancak bugüne kısmet oldu :) Burberry Beauty ürünlerini ne kadar sevdiğimi her fırsatta dile getiririm. Özellikle tekli farlarının kaliteleri gerçekten muazzam. Yağ gibi kayarcasına sürümleri, yapıları, kalıcılıkları ve renkleri ile makyaj kozmetik dünyasında güzel bir yer edindiler.

Elimde de tekli farlardan bir hayli olmasına karşın daha sonra çıkarttıkları bu dörtlü far paletlerini de denemek istedim. Genelde açık ve nötral renkler tercih ettiğimden bu sefer değişiklik olması açısından biraz daha koyu renklerden oluşan Dark Spice paletini satın aldım :)


Bu dörtlü far paletleri de diğer tekli far paletlerinde olduğu gibi kadife bir kese içerisinde geliyor. Kese içerisinde özellikle seyahat ve acil durumlarda işinizi görebilecek fırça ve aplikatörler var.


Ambalaj her zamanki Burberry kalitesinde olduğu gibi, kap metal, mıknatıslı ve ağır. Sade ve klasikleşmiş Burberry deseninde :)


Dark Spice, renkleri aşağıda gördüğünüz gibi, hardal-bej rengi bir farla başlıyor, kızıl kahve ve koyu ışıltılı bir kahve ile devam ediyor, son renk ise direkt olarak kirpik dibine eyeliner gibi uygulama yapmanıza imkan verecek koyu grimsi bir renk.



Farların yapıları ne yalan söyleyim, tekli farlarında olduğu kadar yumuşacık değil. Biraz daha sert yapıdalar, renklerini çok çabuk vermiyorlar, üst üste birkaç kez uygulamanız gerekiyor. Aşağıda kolumun iç kısmında duruşlarını gösterdim. Bazla göz kapağına doğal olarak daha iyi tutunuyorlar. Ve tabi far bazı ile renkleri daha da belirgin, kaplarındaki gibi oluyor. Bu benim için pek sorun değil çünkü ben her göz makyajımda zaten far bazı kullanıyorum.


Farları dağıtmak ve karıştırmak oldukça kolay. Bu açıdan sevdim. Paletteki en sevdiğim renk ise, ikinci renk olan kızıl kahve renk, crease bölgesine uygulamayı ve siyah kalem ve bol rimelle kullanmayı çok seviyorum. :)

Paletin fiyatı 114 TL idi ben aldığımda, şu an ne kadar bilmiyorum açıkçası. Satın alırken 114 TL'ye içerisinde dört farklı renk var diye mantıklı gelmişti. Çünkü tekli farların fiyatı 67 TL. Ancak malesef, en azından bu palette farların yapıları tekli farlardaki kadar iyi çıkmadı. İyi çıkmadı derken, yapısal ve yumuşaklık konusundaki farktan bahsediyorum. Paletteki farlar biraz daha sert olduğu içn rengi tam olarak göz kapağına uygularken birkaç kat geçmek gerekebiliyor.

Sonuç olarak, benim için çok bayılmadığım ama kullanacağım bir palet oldu. :) 114 TL'ye Burberry Beauty'den bir makyaj malzemesi satın almak isterseniz eğer allıklarını tavsiye edebilirim. Mükemmeller :)

Burberry Beauty ürünlerini İstinye Park Boyner, Nişantaşı Burberry mağazası ve Zorlu Beymen'den satın alabilirsiniz :)

Güzel bir Cuma akşamı dilerim..
Sevgiler..
xoxo

2 yorum:

  1. Çok iyi bir yazı oldu benim için bu. Tekli farlardan bir tane edinmek istiyorum bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pale Barley ve Rosewood tekli farlarını öneririm, gerçekten harikalar :) İkisinin de yazısı var blogumda..Görüşmek üzere...

      Sil