Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

11 Aralık 2015 Cuma

Maybelline | Lasting Drama Jel Eyeliner | Intense Black

Günün ikici yazısı da uzun zamandır taslaklarda yazılmayı bekleyen ve çözünürlüğü düşük fotoğraflara sahip bir ürün yazısı olacak. Ama olsun! Bahsedeceğim ürün o kadar güzel ki düşük kaliteli fotoğrafları görmeyeceksiniz bile :P

Maybelline - Lasting Drama Gel Eyeliner - Intense Black



Bu ürün uzun zamandır piyasada aslında, birçok blog tarafından yazıldı çizildi, hakkında da sanırım bir tane bile olumsuz yorum okumadım. Şimdi bu eyelinerın güzel ününe bir olumlu yorum da benden gelecek :)

Öncelikle, eyeliner sürmeyi kesinlikle ve kat'a beceremeyen bir insanım. Ben göz kalemi insanıyım ya da eyeliner olacak ise de göz kalemi şeklinde olacak. Bu tarz jel veya keçe uçlu kalem eyelinerları imkan ihtimali yok kullanamıyorum. Bir gözüm iyiyse bir gözüm çirkin oluyor. Beceremiyorum, becerenlere de inanılmaz imreniyorum. Neyse yeteneksizlik kısmını geçiyorum.

Maybelline'in bu jel eyelinerlarına da bir şans vermek istemiştim zamanında ve 01 numaralı Intense Black rengini satın almıştım. Cam bir kavanozda sunuluyor ürün ve yanında bir de eyeliner fırçası çıkıyor ve şu ana kadar denediğim eyeliner fırçaları içerisinde bence hakimiyeti en kolay sağlanan, en güzel ve rahat sürüş sağlayan fırça bu oldu. Elimde bir de Bobbi Brown'dan Caviar Ink isimli jel eyeliner var onu da bu Maybelline'in fırçası ile uyguluyorum, hem çok rahat hem de güzel sonuç alıyorum.


Ürün yukarıda da göreceğiniz gibi, içerisinde ışıltı, sim barındırmayan klasik siyah bir jel eyeliner. Şu an yarısını kullanmış durumdayım ve ben ağzını sıkıca kapatıp, ters çevirerek sakladığım için yapısında bir kuruma veya bozulma gözlemlemedim. 

Fırçaya gelmesi ve sürümü çok çok kolay,renk ise simsiyah, akma ve bulaşma sorunu ise hiç yaşamadım.
Aşağıda benim tüm yeteneksizliğime rağmen idare eder bir şekilde sürülmüş halini görebilirsiniz :)


Renk gerçekten simsiyah tam benim istediğim gibi. Waterline dediğimiz alt göz kapağının kirpik dibinden de hiç akma yapmıyor, tüm gün kalıcılığını koruyamasa da nispeten gün sonunda hala orada olduğunu görebiliyorum :)



Sonuç olarak, eyeliner arayışınız varsa uygun fiyatlı ve kaliteli bir ürün olduğunu söyleyebilirim. Ben aldığımda fiyatı 25 TL civarı idi, şu an ne oldu bilemiyorum. Bir şans verin derim kendisine :)

Fotoğraflarıın çözünürlükleri için tekrar özür diler,
herkese güzel bir gün dilerim..
Sevgiler
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder