Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

15 Aralık 2015 Salı

NAILS Inc. І Kensington High Street Oje


Herkese günaydın :)

Sonbahar-Kış mevsimlerinin vazgeçilmez oje rengi bordo bence :) Siyaha çalan bordo, kırmızımsı bordo, mürdümsü bordo, bordo olsun da nasıl olursa olsun :) Bembeyaz tenli ellerde ve bakımlı tırnaklarda mükemmel duruyor gerçekten.

Bugün sizlere son keşfim olan harika bir bordo renkli ojeden bahsetmek istiyorum.

NAILS Inc. - Kensington High Street


Nails Inc. İngiliz menşeili bir oje markası. Ojeleri oldukça kaliteli ve içerisinde zararlı kimyasallar barındırmıyor. Bu yazıya konu olan Nails Inc ojelerinin kapları cam ama kare-oval şekilde, tasarımı gerçekten çok şık. Nails Inc ojelerinin eski ambalajları klasik silindirik şişelerdi, ama bu tasarım gerçekten harikulade bence. 

Benim seçtiğim renk ise mürdüm tonu ağır basan, iki katta ise kahvemsi bordo duran Kensington High Street isimli ojesi :) Gördüğüm kadarıyla bu seri ojelerine Londra'nın ünlü caddelerinin ismi verilmiş gerçekten çok hoş :)


Oje, 14 ml ve gayet fazla diyebilirim bir oje için :)

Aşağıda rengini fırçasında görebilirsiniz, Yassı ve tırnağı tek hamlede kaplayabilecek kalınca bir fırçası var. Bu genel olarak oje dünyasında bir artı olsa da benim gibi dar ve ufak tırnak yapısına sahip kişilerde bazen sorun olabiliyor, etlere bulaşma gibi :/ Zaten sakarım...Neyse..


Aşağıda ise ojenin gün ışığında tırnaklarımda nasıl göründüğünü görebilirsiniz. Açıkçası rengine bayıldım ben. Bu arada aşağıdaki gün ışığında çekilmiş 4 adet fotoğrafta da ojelerim 4 günlük! Üzerinde koruyucu bir top coat yok evet biraz parlaklığı gitti ve uçlardan çok hafif orantılı bir şekilde çıktı siz de görebilirsiniz ancak bence kalıcılığı 10 numara. Zira ben, ellerimi sağa sola çok çarparım, devasa çanta içerisinde anahtar ararım, oraya buraya çarpar ellerim ve buna rağmen ne bir soyulma ne de bir zedelenme görmedim.  Kalıcılık konusunda oldukça başarılı gerçekten.


Ojenin yapısı biraz kalınca, yani iki tırnak sonrasında ben genelde ojeyi kapatıp çalkaladım yapısını incelsin diye ancak sürüm konusunda bir sıkıntı, zorluk yaşatmadı bana. 


Renk gerçekten benim için dört dörtlük.



Şimdi ise aşağıda beyaz ışık altında, ilk sürdüğüm gün veya ikinci günü (laboratuar ışıkları altında) fotoğrafları bulabilirsiniz :)

Aşağıdaki fotoğrafları Instagram'a da yüklemiştim :)


Sonuç olarak, yapısı kalın sayılabilen, çok akışkan olmayan, rengi ve kalıcılığı muhteşem özellikle ilk iki gün adı üzerindeki "gel effect" ibaresinin hakkını veren muhteşem bir oje bu. Yukarıdaki fotoğraflarda ojenin ne kadar parlak olduğunu görebilirsiniz, topcoat yok! :)

Ojenin tek olumsuz yanı fiyatı 42.90 TL'ye satılıyor. Elimde Victoria Beckham koleksiyonuyla gelmiş bir kırmızı rengi ile bir de gül kurusu rengi var ancak o kadar memnun kaldım ki başka renklerini almamakta direniyorum doğrusu :( Bu ojeleri Sephora'larda bulabilirsiniz.

Bir oje için fazla uzun ve fotoğraflı bir yazı oldu ama çok sevdim, yapacak birşey yok!

Sevgiler :)
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder