Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

18 Kasım 2015 Çarşamba

H&M Nudes Far Paleti

Günaydın!

Bugünkü yazımda kozmetik ve makyaj ürünlerini değiştiren ve kalitesini bir tık arttıran H&M kozmetiğin, eski kozmetik ürünleri serisine ait bir far paletinden bahsedeceğim :)

Bu far paletinin bir de Gri-Smoky olanı vardı onu da canım anneme almıştım. İçindeki bir iki rengi bitirdi bile. :)

Bu dörtlü far paletleri hala standlarda yeni kozmetik serisi geldiği için benim aldığım fiyattan daha da ucuza satılıyor :) Ben aldığımda sanırım fiyatı 9 TL civarı idi, şimdi tam hatırlamamakla birlikte daha düşük fiyattan satıldığını biliyorum :)



Nudes far paleti, doğal tonlarda iki tanesi ışıltılı, iki tanesi satin bitişli,dört farklı renge sahip oldukça kullanışlı bir far paleti. İçerisinde göz kapağındaki renk eşitsizliklerini gidermeye yarayacak , açık bir nude krem bej rengi, kaş altını aydınlatmaya yarayacak bir şampanya, tüm göz kapağına uygulanacak bir şeftali (soft gold olarak tanımlanmış paletin arkasında) ve yine gözlere güzel bir derinlik katacak ışıltılı bir bronz renk içeriyor.

Aşağıda renkleri görebilirsiniz :)



Aşağıda ise kolumun iç kısmında duruşlarını görebilirsiniz

soldan sağa (nude, champagne, soft gold ve bronze).

Yapıları çok yumuşak değil ama fırçayı değdirdiğinizde gelen ürün tatmin edici miktarda, yumuşak olmadığı için tozutma problemi de yok.

Ben farlarımı her zaman bir far bazı ile uyguladığım için kalıcılıkları hakkında tek başlarına yorum yapamıyorum ancak, sabah sürdüğüm far akşama kadar gözümde kalıyordu :)

H&M'in yeni kozmetik serisi raflarda iyice yer almadan, bu önceki seriden kalan ürünlere indirimli fiyatlarla sahip olabilirsiniz. Ben açıkçası fiyat ve performansını bu ürünün oldukça tatmin edici buldum.

Yeni ürünlerinden de envai çeşit renkteki ojeleri aklımı çelmiyor değil :)

Siz ne düşünüyorsunuz H&M Kozmetik hakında, başarılı buluyor musunuz?

Tavsiye edebileceğiniz ürünleri varsa, bana yazarsanız sevinirim :)

Güzel bir gün olsun!

Sevgiler..
xoxo

2 yorum:

  1. H&M'in eski kozmetiklerinden bir-ikisini denemiş ama pek tatmin edici bulmadığımdan almaya devam etmemiştim. Bu far paleti gayet güzelmiş ama :)
    Yeni Beauty serisi ise bence epey başarılı. Sıkıştırılmış toz ve krem farları herkesin sevgilisi oldu; ama ben henüz alıp denemedim. Lip Vinyl olan parlak likit rujlarından Tuscan Blush rengi yazın favorimdi; hala da arada elim gidiyor. Krem allıklarını genel kitle pek sevmedi, kalıcılığı düşük olduğu için. Ama bende gayet iyi kalıcılığı -belki de kuru Ankara havası iyi geliyordur :) Ama asıl ojelerine bayıldım! Yapıları gayet başarılı, neredeyse tek katta opak, kalıcılığı ve kuruma hızı iyi. Ve renkler... bir harika! Keşke 12,99 olmasaydı da standı patlatsaydım diyorum :)))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ojeler biraz pahalı geldi bana da, ama mükemmel renkler var gerçekten :) sevgiler :)

      Sil