Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

16 Kasım 2015 Pazartesi

MAC | Kinky Ruj

Merhaba :)

Muhtemelern bu hafta blog için başka yazı yazacak vaktim olmayacağından ben en iyisi vakit bulmuşken güzel bir rujdan bahsedeyim :)

Bir koleksiyonla gelen:

MAC - Kinky Ruj





Kinky, cayır cayır benim günlük hayatta en azından iş yerine hayatta kullanamayacağım dikkat çeken bir kırmızı. O kadar özeniyorum ki şu renk rujları adeta nude ruj sürmüş gibi rahat rahat sürüp dolaşan hemcinslerime. Ben sürdüğüm zaman sürekli bir aynaya bakma ihtiyacı hissediyorum, ay aktı mı, ay koktu mu? ay bulaştı mı? taştı mı? verdiği zevk, yarattığı stresten daha az oluyor malesef.

Bir de işin " acaba herkes bana mı bakıyor? çok mu abartı oldu? sürmese miydim? yüzümde bu renk çok mu bağırıyor" soruları var işte bu sebepten kırmızı ve koyu rujlar bende malesef aşk-nefret ilişkisi yaratıyor.

Bunca çekinceme rağmen, internetteki swatchlarını görüp, dayanamayıp aldım ve toplamda 2 kere kullandım :-D Evet bu da benim özelliğim, naparsınız böyle işte :)



Neyse, aşağıda bahsettiğim rengi görebilirsiniz. Harika bir ateş kırmızı. Mat yapıda, kalıcılığı çok iyi, tek katta opak bir görüntü elde edebiliyorsunuz ama bir kez daha üzerinden geçtiğinizde işte o kabındaki harika kırmızı dudaklarınızda oluyor.



Kinky, benim sahip olduğum EN iddialı Kırmızı rujum. Şurada yazısını yazdığım Viva Glam I, ve NARS - Cruella gibi rujları biraz daha az çekinerek sürsem de bu Kinky inanılmaz dikkat çekici geliyor bana. Ama renk muazzam. Ben de artık haftasonları ve yılbaşı, etkinlik, arkadaşlarımın doğum günü gibi kutlamalarda kullanmaya çalışıyorum.


Aşağıda bileğimin içindeki duruşunu görebilirsiniz. Şu an çok süresim geldi rengi görünce :) O kadar albenili bir renk bu.

Aşağıda ise dudaklarımdaki duruşunu görebilirsiniz. Belki biraz daha koyu renk bir tende bu kadar sırıtmayacaktır ama işte aşağıda gördüğünüz gibi bana biraz fazla cayır cayır geliyor :)



Kinky, koleksiyon ürünüydü evet. Neden yazdım? Bilmiyorum, belki tekrar başka bir koleksiyonla gelirse aklınızda bulunsun diye :) 

Sonuç olarak, kalıcılığı, yapısı, dudağı kurutmaması ve harikulade rengi ile Kinky, koleksiyonumda doğru dürüst kullanamadığım ama enn çok sevdiğim rujlardan biri oldu :)

Sizin en sevdiğiniz Kırmızı ruj hangisi? Siz rahat  rahat kırmızı ruj sürüp çıkabiliyor musunuz dışarı?

Sevgiler..
xoxo

3 yorum:

  1. Maalesef ben de kırmızı rujları seven ancak uygulayıp sokağa çıkmak gerektiğinde çekinen biriyim. Çok fazla ilgi çekiyormuşum gibi geliyor. Pek çok kırmızı rujum var bu şekilde kullanamadığım, daha cesur olmamız dileğiyle :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, kaplarında çok güzel ama taşıması marifet işte :(
      Sevgiler..

      Sil
  2. Rengine bayıldım :) Pek matte serisi gibi durmuyor ama yinede çok hoş bir duruşu var. Bence size de yakışmış. Teşekkürler.

    YanıtlaSil