Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

12 Kasım 2015 Perşembe

NARS І Audacious Ruj - Dominique

Merhaba!

Bugün biraz daha az yoğun olduğum için ne yazsam ne yazsam diye düşünürken NARS Audacious rujlardan bir renk daha yazayım dedim. Ve anladım ki benim en sevdiğim makyaj malzemesi ruj.
Buna eminim artık :)

O halde bugünkü yazımız mükemmel bir renge sahip,

NARS - Dominique Ruj olsun :)


Yıllardır ruj seçerken, mauve, gül kurusu, açık pembe, şeftali-nude rujlar seçtikten sonra ancak 35 yaşımı bitirdikten sonra biraz daha iddialı renklere elim gitmeye başladı ki sanırım bu yaşta sürdün sürdün ilerde yaşlanınca bu renkler olmaz diye sanırım, artık en cart kırmızı turuncu renklere bile olumlu bakmaya başladım. :)

Bu da benim için açıkçası oldukça marjinal bir renk! 





Dominique, NARS'ın Audacious serisi içerisindeki özel renklerden biri, bu serinin yapısını, kıvamını çok ama çok seviyorum. Bu rengi tanımlamam gerekirse içerisine beyazlık katılmış lila-mor diyebilirim. Kabında o kadar güzel o kadar güzel duruyor ki, koleksiyonumda olması için satın aldım. Zira bu rengi ben her gün süremem, işe sürsem olmaz, e zaten haftanın 5 günü iş yerindeyim, haftasonu da belki yakın kız arkadaşlarımın yanında sürerim ama erkek arkadaşımın yanında süremem. Sanırım seyretmelik bir ruj olacak benim için. :P

Aşağıda kabındaki bu muhteşem rengi görebilirsiniz :)



Kolumun iç kısmındaki duruşu da aşağıdaki gibi. Çok güzel ama bence cesaret isteyen bir renk bu.

Ve işte dudaklarımda da aşağıdaki gibi duruyor. Malesef dudaklarım kendiliğinden pigmentli bu sebepten kabındakinden daha bir koyu ve soğuk tonlu durdu bende. 


Ama ne yapısına, ne rengine diyecek hiçbirşeyim yok mükemmel bir ruj bu. 

Bu ruju kullanırken, cildi porselen bir kıvama getirip çok hafif bronzer kullanıp, sıfır göz makyajıyla tamamlamalıyız diye düşünüyorum belki çok hafif rimel. Çünkü o kadar dikkat çekici bir renk ki, yüzümün diğer yerlerini boyasam şebek olur çıkarım diye korkuyorum.

Neyse, eğer ki cilt alt tonunuz bu ruja uyduysa, sık kullanabileceğinizi düşünüyorsanız, bu tarz bir renk arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. Biraz cesur olsam her güne sürerim o derece sevdim rengini ve yapısını :)

NARS - Audacious rujlar 95 TL fiyatla, NARS, Sephora mağazalarında ve MakyajTrendi'nin sitesinde satılmakta.

Blog'da yazdığım diğer NARS-Audacious rujların yazılarına ulaşmak için aşağıdaki bağlantılara tıklayabilirsiniz! :)


Siz bu renk hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce de çok tatlı değil mi?

Sevgiler...
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder