Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

18 Nisan 2016 Pazartesi

Desert Essence Daily Essential Moisturizer | Nemlendirici

Herkese merhaba!

Yine uzun bir ara, yine ben! :)

Her zaman/çoğu zaman sevdiğim ürünleri yazıyorum blogda ama bugün değil!

Aslında doğal/organik içerikli kimyasal içermeyen cilt bakım ürünlerine son bir yıldır oldukça düşkün olmama ve bu ürün de o tarz bir ürün olmasına rağmen pek beğenemedim.

Desert Essence - Günlük Nemlendirici


İçerisinde, jojoba yapı ve aloe vera bulunuyor. Vaadi cildi nemlendirip gün boyu yumuşak tutmak. Ancak malesef cilde verdiği nem etkisi çok zayıf kaldı. En azından benim cildimde :(

Yaşım 35, cildim kuru karma. Sabahları makyaj öncesi, cildimi yıkadıktan sonra ister az ister çok ister kaşık kaşık süreyim, emilimi çok hızlı ve verdiği nemlendirici etki yetersiz oldu malesef.



Ürünün yapısı aşağıda görüldüğü gibi, ne çok akışkan ne de çok yoğun. Yumuşak bir ürün, gramajı oldukça fazla 120 ml. Ve organik bir ürün olduğu için de raf ömrü kısa.

Ben her sabah bu ürünü avuç avuç kullandım nerdeyse ve 3-4 ayda bitirdim ürünü zaten bir sonraki bitenler yazısında göreceksiniz.

 Yüzüme ne akdar sürersem süreyim, banyodan çıkıp, üstümü giyinip makyajımı yapma safhasına geçene kadar çoktan emilmiş oluyordu.


Sonuç olarak sanırım benim yaşım için çok hafif kaldı bu ürün! (Nalet olsun :P) 20-25 yaş arası hafif bir nemlendirici arayanalara, çabuk emilen bir nemlendirici istiyorum diyenlere, organik/doğal bitkisel olsun diyenlere bu nemlendiriciyi önerebilirim.

Biraz acayip bir kokusu var ama çok rahatsız edici değil. Benim gibi 30+ yaş grubuna ise bu nemlendiricinin yeterli geleceğini pek sanmıyorum.

Desert Essence ürünlerini bazı Migros ve Makro Center'larda bulabilirsiniz. Ürünün indirimsiz fiyatı 42 TL, ben Migros'un yaptığı %50 indirimlerden birinde 21 TL'ye almıştım.

Daha da almam :P

Herkese güzel bir hafta dilerim :)

Sevgiler
xoxo

1 yorum: