Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

5 Nisan 2016 Salı

Maybelline Color Sensational Matte | 965 Siren in Scarlet Ruj Incelemesi

Merhaba :)

Yine bir ruj yine ben. Hatta bugün iki tane ruj yazısı planlıyorum, bakalım :) Bunlardan ilki nedense kapağının fotoğrafını yani kapaklı halini çekmeyi unuttuğum

Maybelline'in Color Sensational Mat serisinden 965 numaralı Siren in Scarlet rengi.



Geçtiğimiz yaz Alanya'da yakınımıza açılan bir alışveriş merkezini dolanırken içerisindeki tek kozmetik mağazasında Maybelline'in bu Color Sensational Matte rujlarıyla karşılaşmıştım. 3 veya 4 farklı renk seçeneği vardı, rujları hiçbir zaman dudağımda denemediğim için elimin üzerinde deneyip, güzel olduğuna kanaat getirerek bu ve 940 numaralı Rose Rush renklerini satın aldım.  Sonra Rose Rush rengini kullanamadan elimden çıkardım. O kadar mı yakışmaz bir insana...Neyse şimdi konumuz: Siren in Scarlet! :)

Bu ruj, ne yalan söyleyim, dudaklarımda tahminimden daha güzel durdu. Kırmızı rujlardan çok korkmama ve çekinerek sürmeme rağmen, yüzümde bir cırtlaklık oluşmadı!

Aşağıda rujun rengini görebilirsiniz. Kabında tam olarak, kan kırmızı ve kadife dokulu olarak duruyor :) Utanmasam Ruby Woo görüntü gibi diyeceğim ama Ruby Woo bende olmadığı için bilemiyorum. :/





Her ne kadar kabında kadife/mat olarak gözükse de aşağıda gördüğünüz üzere kolumun iç kısmındaki duruşuna baktığınızda parlak bir yapı görebilirsiniz. 

Aşağıda ise dudaklarımdaki duruşu var. Bu arada bu fotoğraflar sanırım geçtiğimiz Ekim ayında çekildi dolayısıyla bariz bir bronz ten üzerindeki duruşunu görüyorsunuz :) Kabındaki rengi tam olarak veriyor. Opaklığı gayet iyi, kabında gördüğümüz o mat/kadife duruşu dudaklara vermiyor hatta hafiften parlak duruyor  bu durum da,  mat rujların dezavantajı olan o dudak kurumasını engelliyor. 



Renk kabında çok iddialı dursa da, dudaklarda tahmin ettiğim kadar kullanamayacağım kadar değil. Hatta biraz daha cesaretim olsa günlük olarak kullanabileceğimi düşünüyorum. 

Ambalajlarından bahsetmem gerekirse eğer Maybelline Color Sensational Matte rujların kapakları, lacivert-petrol yeşili karışımı ve serinin ismine uygun olacak şekilde mat olarak tasarlanmış.

Bu rujları, Gratis, Watsons, Rossmann ve çeşitli kozmetik mağazalarından indirimsiz fiyatı 24.90 TL'ye satın alabilirsiniz.

Elimden çıkardığım, aldığıma pişman olduğum 940 no'lu Rose Rush rengini de müsait bir zamanda yazmak istiyorum :) 

Sizler Maybelline'in bu ruj serisi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yorumlarınızı bekliyorum!

Sevgiler :)
xoxo

1 yorum:

  1. Bu ruju bana da arkadaşım hediye etmişti. Normalde kırmızı ruj pek tercih etmesem de buna bayıldım resmen! Ama renkten de ziyade serinin yapısına bayıldım. Keşke daha çok nude tarzı renk ekleseler! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil