Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

18 Nisan 2016 Pazartesi

Bobbi Brown | Hydrating Eye Cream | Göz Çevresi Kremi

Günün ikinci yazısı da madem,

Uzunca bir süredir "Taslaklar" klasöründe bekleyen bir göz çevresi kremi olsun :)

Bobbi Brown - Hydrating Eye Cream




Ben bu üründen aslında blogumu ilk açtığım zamanlarda (2012 Kasım teeey) bahsetmiştim.Hatta yazısını yazmıştım. Ama şimdi biraz daha detaylı bahsetmek istiyorum. 

Son 4 yılda oldukça fazla değişik göz çevresi kremi denememe rağmen (blog içerisinde göz kremi etiketiyle yazılan yazıları okuyabilirsiniz :)) bu üründen ben sonuncusu yani bu fotoğraflarda gördüğünüz 30 ml olmak üzere (battal boy :P) toplamda 3 tane bitirdim.


Bu göz çevresi kreminin içeriğinde aloe vera var ve göz çevresini makyaja hazırlıyor ve bir yandan çok güzel nem veriyor.
 Açıkçası genel kanının aksine ben bu göz çevresi kremini çok seviyorum. Dönüp dolaşıp geri buna dönüyorum diyebilirim.  

Genelde çok fazla sevilmemiş bu ürün, nemlendirmesi yetersiz gelmiş vs. Ancak benim göz altlarıma göz çevreme verdiği nem günboyu sürüyor. Özellikle Bobbi Brown'ın kendi kapatıcılarıyla uyumu harikulade ki onlardan da çok sık kullandım.


Normalde ürün cam kavanozda 15 ml'lik klasik göz çevresi kremleri gramajında satılsa da bu ürünün morhipo'da 30 ml'lik boyunu 82 TL'ye görünce dayanamayıp satın almıştım. Zaten eski aşkımdı :P

Ürünün çok çabuk emildiğini söyleyemeyeceğim, ancak kapatıcınızın göz altlarını kuruttuğundan şikayetçiyseniz bu kremi denemenizi tavsiye ederim. Kremin kesinlikle bir anti-aging iddiası yok, olsaydı tadından yenmezdi o ayrı :)

Ancak nem vermesi, göz çevremi gün boyu nemli tutması benim gün içerisindeki göz çevresi kremi ihtiyacımı karşılıyor. Bu da bitti ve evet bu da bir sonraki Bitenler yazısı içerisinde olacak. 
Tekrar alır mıyım? 

Elimde arkadaşımın Amerika'dan getirdiği Origins göz çevresi kremi var, onu deneyeceğim, o bittikten sonra neden olmasın :) Ben severek kullanıyorum!

Bu kremi Bobbi Brown mağazalarından, Boyner'lerden ve Boyner'in online satış sitesinden satın alabilirsiniz!

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere

Sevgiler...
xoxo

1 yorum:

  1. Ya ben testerını kullandım ama maalesef yorumlarım genel kanı ile aynı. Hafif bir krem, güzel, ama ekstra bir yararını görmedim... Bu benim iki çocuk büyütmüş göz çevremin perişanlığı ile de ilgili olbailir tabii :D Seviyorsan güle güle kullan :) sevgiler!

    YanıtlaSil