Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

4 Nisan 2016 Pazartesi

Giorgio Armani | Lip Maestro | Intense Velvet Color | 501 - Likit Ruj İncelemesi

Herkese merhaba :)

Nisan ayı geldi, bahar geldi, artık güneşli günler bizi bekliyor :) Bugün lanet olasıca Pazartesi olmasına rağmen yine de pozitif bir ruh halindeyim. :P Yazımın konusu ise şurada 500 no'lu rengini yazdığım Giorgio Armani likit mat rujlardan 501 no'lu rengi olacak :)

Giorgio Armani - Lip Maestro - 501



Daha önce bu serinin 500 numaralı rengini yazdığım için aslında tekrar kabı/ambalajı ve yapısı hakkında çok yazmak istemesem de direkt bu sayfa ile karşılaşanlar için bir özet geçeyim. Bu ruj, Giorgio Armani'nin likit mat ruj serisinden, yapısı yumuşacık, kadife gibi adı üzerinde. 


Ürün 6.5 ml. kırmızı kapaklı ve kapak üzerinde Giorgio Armani baş harfleri bulunuyor, logo hesabı :) Daha önce de söylemiştim tekrar söyleyim, kapağın siyah olmasını tercih ederdim. Siyah ambalajları daha şık ve asil buluyorum :) 

Bu rujun rengi, 500 numaralı renge göre biraz daha koyu, kirli bir gül kurusu olarak tanımlanabilir ve ben yakışmayacak cilt tonu olduğuna inanmıyorum :)

Sünger bir aplikatörü var, uygulaması çok rahat. Yapısından bahsedecek olursam, her ne kadar adında "velvet" kelimesi geçse de kesinlikle mat bir görüntü vermiyor dudaklarınıza. Kalıcılığı bir Pastel kadar değil, bir the Balm likit mat rujlar gibi değil kesinlikle çünkü dediğim gibi daha saten yapıda bu rujlar.

Aşağıdaki fotoğrafta renk biraz açık çıkmış ancak diğer fotoğraflar rengi tam olarak gösteriyor :)


Aşağıda kolumun iç kısmındaki duruşunu görebilirsiniz. Dediğim gibi kirli bir gül kurusu :) Bu arada altta bir önceki swatchtan kalma izi görebilirsiniz :P Kimbilir hangi rujdu:P


Dudaklarımda ise aşağıdaki gibi duruyor. 


Ben açıkçası bu rengi 500 numaralı renginden daha fazla seviyorum, sanırım dudak rengime daha yakın olduğu için! Dudaklarımı hiç kurutmuyor aksine yumuşacık yapıyor ve dudak pürüzlerini göstermiyor.

Sahip olduğum likit rujlar arasında en sevdiğim ruj bu! :)

Bu rujların fiyatları sanırım 95 TL idi. Ben ikinci ürüne %50 indirimle Sevil mağazasından 500 ve 501 no'lu renklerini aynı anda almıştım. Tanesi 72 TL gibi bir fiyata gelmişti ancak tabi ki yine de oldukça pahalı :(

Sizin en sevdiğiniz likit ruj serisi hangisi? Bir ruj delisi olarak önerilere açığım! :)

Güzel bir hafta olması dileğiyle..

Sevgiler
xoxo

2 yorum:

  1. En sevdiğim ton olabilir bu, bayıldım! Ya bu ara o kadar çok likit mat ruj denedim ki artık kafam karıştı desem? Estee Lauder Pure Color Envy Lip Potion'ı çok beğendim mesela. Ama kalıcı değil, likit ruj sadece. En sevdiğim yanı ise, koyu rengini dudak kalemi olmadan kullandığım halde akma, harelenme yapmaması. Likit matlardansa NYX Soft Matte'lardan Stockholm hoşuma gitti ama o markadan favorim kesinlikle Liquid Suede rujlar -hele ki Soft Spoken rengi! Kalıcı likitlerden ise ColourPop açık ara önde bende, Türk markalarında da Cecile Long Kisses diğerlerine oranla çok daha iyi. Peşinden Balm Meet Matte Hughes Committed geliyor. Böyle işteee :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basakcığım, elimdeki likit rujlar arasında benim de en sevdiklerim bunlar. Ancak resmen gözüm doymuyor, onu da deneyim, bunu da deneyim, şunu da süreyim diye diye bir hal oldum. Colourpop lar için aşırı dudak kurutuyor dediler vazgeçtim yoksa Bumble mıydı bi renk vardı tam hatırlamıyorum onda gözüm vardı :))) Benim favorilerim sanırım: bu Giorgio Armani'ler ve Sephora Cream Lip Stainler :) Elinde yoksa Sephora'nınkilere de bir bakmanı tavsiye ederim :) Sevgiler:)

      Sil