Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

9 Mart 2016 Çarşamba

Bitenler І OCAK ŞUBAT 2016

Merhaba!

2016 ne kadar da hızlı geçiyor farkında mısınız? :( Mart ayı geldi bile, ben de elimdeki geçtiğimiz iki aya ait bitmiş ürünlerden bahsetmek üzere buraya geldim :)

Bakalım neler bitmiş? :)


Kağıt Mendil - Pamuk - Islak Mendil ve Türevleri :)

Bu fotoğrafları görüntü kirliliği olmasın diye daha ufak ebatlarda bloga ekleyeceğimi daha önceden söylemiştim ve şimdi de öyle yapıyorum :) Artık Pamuklarda zorunlu kalmadıkça Benri kullanmıyorum, bana çok sert geliyor ve yüzümü çiziyor. Tercihim İpek pamuk veya Watsons'ın yuvarlak disk pamuklarından, bir de son zamanlarda Isana'nın organik dis pamuklarını severek kullanıyorum :)

Watsons'ın çeşitli kokulu ıslak mendillerini, özellikle makyaj yaptığımda, ellerimi silmek için çok kullanıyorum. Nar kokulusu çok hoştu :) Ama favorim Limon kokulu olan :)

Saç Bakım - Duş - Banyo ürünleri:


Tresan Isırgan Otlu Şampuan: Ara ara saçlarımın dökülmesi arttığında bu şampuana geçiyorum. Gerçekten dökülmeyi çok azaltıyor. Ancak saçlarım çok sertleşiyor ve inanılmaz derecede düğüm düğüm oluyor, saç dökülmelerimin şiddetine göre ara ara alıp kullanırım :)

Oriflame - Discover - Blue Paradse Duş Jeli: Annemin Oriflame distributörü olmasından mütevellit, mutlaka her bitenler yazımda bir Oriflame ürünü oluyor :) Bu duş jeli de onlardan biri, yaz zamanından kalmaydı, ara ara kullanarak bitirdim, çok fresh bir kokusu var, cildi biraz kurutuyo ve kokunun kalıcılığı sıfır :) Alınmasa da olur yani.

The Body Shop - Vanilla Brulee Vucut Scrub: Scrub denemeyecek kadar az taneli, etkisiz taneli bu sözde scrubı ben vanilyalı duş jeli olarak kullanıp bitirdim. Memnun kalmadım, kışın vanilya kokusu banyoda çok güzel geliyor onun dışında hiç beğenmedim, bir daha almam.

Bath & Body Works - White Citrus Sıvı Sabun: Bu da kampanyalı aldığım sıvı sabunların üçüncüsüydü. Çok severek kullandım bu sabunları ben, kokuları müthiş. Ellerimi de kurutmuyordu, ancak bana yakın bir BBW olmadığı için ancak yolum düşerse tekrar alırım :)

Biopark Cosmetics - Hindistan Cevizi Yağı: İki haftada bir saçlarıma uyguladığım bu yağın kokusu çok hoştu, gramajı azdı, Life Co markasının organik hindistan cevizi yazğı bir ara bulunmadığı için almıştım,her ne kadar Biopark'tan memnun kalsam da Life Co varken almam :) Life Co daha yumuşak, daha hafif kokulu bir yağ! :)

Urban Care Seyahat Boy Saç Bakım Kremi: Bunu Şubat ayı başında gittiğim iş seyahatinde kullandım. Hafif bir saç kremi, saçlarımı çok güzel açtı ancak çok beklediğim gibi de yumuşatmadı. Kısa süreli seyahatlerde kullanılabilir bir ürün oldu benim için :)

Cilt Bakım Ürünleri:


Bioderma Sensibio H2O - Çok başarılı, mükemmel, seviyorum kendisini :) Biraz pahalı ama seviyorum yine de yazısı şurada.

Sephora - Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi: Diadermine kadar olmasa da memnun kaldığım bir temizleyici oldu, Diadermine kadar yağlı değil. Ama kirpiklerimi dökebiliyor, hafiften sert bir ürün. Yine de çift fazlı göz makyaj temizleyicileri arasında başarılı bulduklarımdan! Yazısı şurada

Lush - Tea Tree Water: Yazısı şurada, geçen sene bu zamanlarda gittiğim Amsterdam seyahatimde satın almıştım. Haziran ayında gideceğim Almanya seyahatimde tekrar almayı düşünüyorum.
Cildime iyi geldiğini, çok iyi temizlediğini ve aydınlattığını düşünüyorum. Bu biten 2. şişesiydi. 250 ml. Daha öncesinde de 100 ml'lik olanını almıştım, 500 ml'lik olanını alabilirim :)

Diadermine - Çift fazlı göz makyaj temizleyici: Çok memnunum, kaç tane bitirdiğimi bilemiyorum,hatırlamıyorum. Evet yağlı bir his bırakıyor, ama kirpiklerimi çok iyi besliyor, suya dayanıklı makyajı da çok iyi çıkarıyor. Çok seviyorum.

Clarins - Gentle Peeling with Primrose Extract: Şurada yazısını bulabilirsiniz. Çok uzun süredir bendeydi, alalı bayağı uzun bir süre oluyordu. Cildimi ölü derilerden çok iyi arındırıyordu ve yormuyordu ancak 3/4  lük kısmına geldiğimde artık kurudu. Atmak durumunda kaldım. Elimdeki peelingler bittiğinde tekrar dönebilirim kendisine.

Rexaline - Hydra Dose nemlendirici sample (x2): Oldukça parfümlü, yoğun bir nemlendirici, cildimi yumuşacık yaptı. Aklımda tutuyorum kendisini, kendisiyle ilgili olumlu yorumlar olduğu gibi oldukça fazla da olumsuz yorumlar bulunuyor. Biraz pahalı bir ürün ama aklımda :)

Glamglow - Super Cleanse: Yüz Temizleyici: Bu superMud kil maskesinin yüz yıkama için çıkarılmış temizleyicisinin sample boyu. Ba-yıl-dım. Elimdeki temizleyiciler bittiği an koşarak alacağım. Öyle söyleyim, ne cildimi gerdi, ne kuruttu. Çok hoş bir aydınlık verdi ilk yıkamada, çok sevdim :)

Lancome - Visionnaire - Nuit: Sample Boy: Gece kremi. Çok bir etkisini gördüğümü söyleyemem belki uzun süre kullanımda vaatlerini yerine getiriyordur ancak, gece yatmadan yüzüme birşeyler sürme ihtiyacı hissettiğim için kullanıp bitirdim.


Karışık Bazı Ürünler:

Sebamed - Balsam Deodorant: Bu da bitirdiğim üçüncü şişe oldu. İlk olarak 2013 yılında Fransa'da almıştım bir eczaneden. Aluminyum içermeyen, alkolsüz, ter kokusunu engelleyen çok severek kullandığım, bittikçe almaya devam edeceğim bir deo roll-on. Yenisi açıldı bile :)

Perlodent: Ağız Bakım Suyu: Seyahat Boy: Şubat başında gittiğim bu iş seyahatine götürdüğüm bir başka seyahat boy ürün :) Olsa da bir olmasa da bir öyle söyleyim :) Etkisi sıfır. Sevmedim.

Listerine - Advanced White Ağız Bakım Suyu: 500 ml: O kadar çok reklamları döndü ki almadan edemedim. Ama günde bir kere sabahları kullanıyorum, etkisi var mı yok mu anlayamadım. Her listerine ürünü gibi ağzımı yakıyor ben de sanki işe yaramış gibi hissediyorum. Ne bileyim..bilemedim..

H2O El kremi: Makyajtrendi sitesinden yaptığım alışverişlerin yanında hediye olarak gönderilmişti. İş yerindeki masamda duruyordu kullanıp bitirdim, güzel ve değişik bir kokusu olan, etkili bir el kremi. Ama bu bitirdiğim sanırım 2. veya 3.süydü, bir daha kullanasım yok, sıkıldım çok :P

Ve Makyaj Ürünleri:


Make Up For Ever Mist & Fix: Sabitleme Spreyi: Seyahat Boy: Çok sevdim ve ardından bu bitince diğer markalarınkini aldım ama sanırım en severek kullandığım MUFE oldu! Sabahın köründe pudrayı fazla kaçırıp un kurabiyesine döndüğüm zamanlarda iş yerinde aynaya bakıp şok olmuş bir halde bunu sıkınca makyajımı düzeltiyordu resmen. Tekrar alırım kesinlikle!

Chanel - Le Blanc de Chanel Aydınlatıcı Baz: Yazısı ta şurada. Bitti. Tek başına kullandım, koyu renkli fondoten/BB Kremlerimin rengini açmak için kullandım da kullandım. Bitti. Bence gelmiş geçmiş en güzel baz bu. Tekrar alabilirim, ama elimdekileri bitirmeye çalışıyorum artık.

MAC - Plumful Ruj: Bitti. Back 2 MAC için Haziran ayını bekliyor :) Yazısı şurada. Sevdim ama artık MAC'in Lustre yapıda rujlarını almam, o zamanlar seviyordum ama artık Lip balm gibi geliyorlar. Manasız geliyorlar :/

Giorgio  Armani - Eyes to Kill Waterproof Rimel: Kirpiklerimi kazık gibi yapan, Yağmur, çamur, sel, felaket demeden kirpiklerimi ayakta tutup akmayan, çok güzel bir kıvrım veren ancak çıkarması ölüm gibi bir rimel. Çok uzatmıyor kirpikleri ancak güzel kıvrıklık veriyor. Bir daha alacağımı sanmıyorum, çıkarması çok ama çok zor. Belki waterproof olmayanını alırım!

Garnier BB Krem: Medium: Allahım bu da bitti çok şükür. Nerdeyse 3-4 ay bitsin diye sürekli kullandım, kullandıkça çoğaldı, kullandıkça çoğaldı resmen. Neyse geçtiğimiz aylarda artık içinden pıst diye ses gelince oh dedim. Çok sıkılmıştım artık. Ama hakkını yemeyim, piyasada uygun fiyatlı BB kremler arasında başı çeker. Yağlandırmadan, cildi çok güzel kapatan mis gibi bir BB krem. Sadece uzun süredir kullandığımdan fenalık geldi.

Rimmel London -Wake me Up Kapatıcı: Göz altlarım için fazla kuru gelen, aydınlık bitişli güzel bir kapatıcıydı. Genelde T bölgeme uyguladım, göz altlarıma kullanmadım, yarısından fazlasını kullandıktan sonra kokusu biraz fazla kimyasal geldi ben de attım kendisini. Yine uygun fiyatlı ve güzel bir ürün ama göz altları için biraz fazla kuru bir yapıda bence.

Oriflame - The One göz kalemi: Siyahlığı çok güzel, sürümü yumuşak ancak alt iç kirpik dibinden akma yapan bir kalemdi. Annem vermişti sağolsun, kullandım bitirdim :)

Bu geçtiğimiz iki ay iyi makyaj ürünü bitirdiğim zamanlarmış :) Kendime gurur duyuyorum. Bakalım Mart - Nisan nasıl geçecek :)

Siz neler bitirdiniz son zamanlarda?

Sevgiler...
xoxo


2 yorum:

  1. Şu Diadermine çift fazlı makyaj temizleyiciye ben de şans vereceğim sanırım, yağlı hi hiç mühim değil. Zorlamadan çıkarsın yeter. Şimdi hindistancevizi yağıyla makyajı söküp misel suyla üstünden geçiyorum ama daha üşengeç zamanlarım için etkili bir ürüne ihtiyacım var :)

    Ay MAC Plumful bgenim de bitse nolur sanki... azaldı ama yani pofff... valla Nisan sonuna kadar süresi var, sonra bitmese de atıcam artık ay yeter!

    Eyes to Kill'in waterproof olmayanını ben çok beğenmiştim, kolay da temizleniyor, aklında olsun!

    Başarılarının devamını diliyorum şekerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah çok güldüm okurken :) Diadermine'e bir şans ver derim, ben çok seviyorum :) MAC - Plumful evet...çok zorladı beni ama işin sırrı biraz sebat edip aynı ruju her gün sıkılmadan sürmek. Beni de çok zorladı :) Sırada See Sheer var. Haziran'a kadar 2 tane daha bitireceğim ruj bakalım :) Elimdeki rimel stoğunu görsen ruh sağlığımla ilgili şüheye düşebilirsin :) Onu da denerim, bunu da alayım diye diye almışım. Açılmamış 5 veya 6 tane rimel var elimde. Yavaş yavaş bitiripi gözümü diğer rimellere çevireceğim :)))

      Teşekkürler yorum için, sevgiler :*

      Sil