Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

22 Mart 2016 Salı

Son Zamanlarda | İş - Hayat - İTÜ - Biraz Benden - Instagram Vs.

Herkese merhaba!

Bugün karışık hafiften kozmetiksiz bir yazı yayınlamak istedim :)

Son zamanlarda neler yapıyorum? Son 6 ayım nasıl geçti? Birazcık günlüğümsü olacak ama paylaşmak istedim :) Fotoğraflarım instagram hesabımda da yayınlanmış fotoğraflarımdır, burası benim ilk göz ağrım ve instagramla birlikte biraz eş zamanlı ilerlemesini istedim blogumun :)

O halde başlayalım!



8 Kasım doğum günümdü, 35 yaşı devirdim. Söylemesi cidden çok kolay ama zaman su gibi akıp geçiyor gerçekten. Her sene olduğu gibi bu sene de annem ve kardeşimle klasik meyveli ufak bir doğum günü pastası keserek kutladık, kendi çapımızda :) Umarım daha nice annem ve kardeşimin olduğu doğum günleri görürüm, sevdiklerimle :)


20 Kasım'da çok sevdiğim, ikinci evim olan İstanbul Teknik Üniversitesi'nde işyerimizin geleneksel Sempozyumu vardı. Sonuncusu da İstanbul Teknik Üniversitesi Ayazağa Kampüsü Süleyman Demirel Kültür Merkezi'nde yapıldı. Okulumu ne kadar sevdiğimi size anlatamam. Sıkı bir İTÜ'lüyüm. Beşikten Mezara öyle söyleyim :) Lisans, Yüksek Lisans ve Doktora hayatım hep İTÜ'deydi. Hala da ara ara uğrarım zira 6 yıl da kendi bölümümde Araştırma Görevlisi olarak çalıştım. Sonuç olarak 1997'de hazırlıkla Maçka Kampüsü'nde başlayan maceram 2012 yılının Kasım ayında Ayazağa'da sonlandı. 15 yılımı verdiğim canım üniversitemi hala çok özlerim.

Bölümüm: İTÜ Fizik Mühendisliği (BSc,MSc,PhD)

Yukarıdaki ve aşağıdaki fotoğraflar sakin geçen bir Cumartesi akşamı :) Erkek arkadaşımla Bağdat Caddesi'nde sevdiğimiz bir mekan olan Draft Gatro Pub'da yemek ve değişik biralar içmek bizim için keyifli bir Cumartesi demek! :)


Her ne kadar yeni yılda AVM'lere gitmeyeceğim, alışverişi en aza indireceğim desem de tabi ki sözümü çok fazla tutamadım. En sık gittiğim alışveriş merkezi genelde Akasya AVM ve dolaşmaktan yorulup bezdiğimde Carluccio'da oturup yemek yemeyi ve dinlenmeyi seviyorum. Carluccio'da favorim ise: Spagetti Carbonara. Tavsiye ederim, çok leziz :)


Cumartesi Pazar günleri benim gibi sabahın köründe kalkıp işe gidenler için adeta kutsal gün sayılırlar. O yüzden uzun haftasonu kahvaltılarını brunch'a çevirmeyi çok seviyorum! Sanırım en keyif aldığım öğün kahvaltı benim :) Özellikle hiçbir acelem olmadan saatlerce gazete okuyup, dizi izleyip, fıstık ezmesi tırtıkladığım kahvaltılar! :)


Ataşehir'de yaşıyorum. Sitemize bu sene başında bir kedi evi yapıldı. Ama öyle kartondan bozma değil, bildiğiniz inşa edildi :) Saray yavrusu gibi :) İçerisine 4-5 minnoş sığabiliyor! Aşağıdaki fotoğrafta sol üstte burnu gözüken Şapşik benim kuzum! Aşkım :) 

Adı: Lomo! Ben koydum, adeta bir lokum ve o kadar akıllı ki:) Aşağıdaki fotoğraf, ben spora giderken arabaya binmeden önce bana yan arabanın tavanından bakarken çekildi! Pis şişko! :)


Yine Lomo başka bir arabanın tepesinde uyurken. Yenir mi? Bence çok rahat yenir :)


Aşağıdaki şaşkoloz da iş yerimizin 1 saatlik yemek arasında kaçıp deniz kenarına inip, kahvemizi içtiğimiz yerdeki barakalarda yaşayan husky/sokak köpeği arası bir yavrucak. Aç, hep aç, sürekli aç kendisi :) Ve çok oyuncu :)


Ve bu aşağıdaki fotoğrafta size sabah  kaçta kalktığımı gösterme sebepli konmuş bir fotoğraf. Bazı insanlar uyanmakta asla sıkıntı çekmez ancak ben çok fenalaşıyorum çok ciddiyim. Sabah 6da kalkmak 36 yaşıma geldim, bünyeme aykırı, hala uyanamıyorum. Ve şöyle söyleyim: 30 yıldır erken kalkıyorum. Hala alışamadım.
Fotoda saat: 06:50, gökyüzü nasıl? :) Ben uyuyorum ayakta!

Ve evet, bir işyeri nasıl çekilir hale getirilir isimli çalışmamı görüyorsunuz :) Renkli kalemler, civil civil not defterleri, börtü böcekli ajandalara sevimsiz sevimsiz şeyler yazıyoruz, aşağıdaki de benim masamın ufak bir bölümü :)


Son dönemde yaptığım Sephora alışverişlerine az da olsa sample ürün koymaya başladılar. Ve ben böylece Make Up For Ever Ultra Hd likit fondoteni deneyebildim. Aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz sample'da 4 farklı renk vardı. 117yi bitirdim :)

Yapısını beğendim, ancak elimdeki fondotenler bitmeden almam/alamam...:/

Bir Şubat vakti ve sevgiliyle dışarı çıkılmayan bir Cumartesi akşamında yapılacak en güzel şey :)

DVD, Battaniye, Sevgili, Şarap (ona viski)...:)


Geçtiğimiz ay 1 haftalık bir eğitim için Kırklareli'ne gitmiştim. Aşağıda makyaj çantamı görüyorsunuz :)

Aşağıda ise, bakım ürünleri ve diğer ıvır zıvırlar var :)

Bu da fabrikanın eğitim salonundak misafirhaneye giderken yürüdüğüm yol. Seviyorum ağaçlı yolları! :)


Eğitime gitsem de pek tabi ki, ojelerimi yeniledim :) Golden Rose Fantastic Color serisinden 158 numara sevdiğim ojelerden, tavsiye ederim :) Bu arada Revlon'un bu top coat u çok başarılı!


Bu sene 2015 yılına ait makyaj ve bakım ürünlerini çok gecikmeli yazdım. Ama tekrar söyleyim, en severek kullandığım 5 rujum aşağıdaki gibi oldu! :)

Çok acıklı bakmışım aşağıdaki fotoğrafta objektife, :) Düşük göz kapağından muzdarip olduğum için genelde yaptığım göz makyajlarını görüntüleyemiyorum :/
Geçtiğimiz Sevgililer Günü civarında Gratis enteresan bir promosyon yapmıştı. 2 adet saç boyası alana Essie oje hediye ediliyordu. Biliyorsunuz Essie ojeler artık ülkemizde yoklar :( Koşarak 4 adet saç boyası alıp aşağıdaki cicileri aldım :) Lady Like ve Cocktail Bling :)

Aşağıdaki şekilsis gözüken pizza'da Dominos'un sevgililer gününe özel çıkardığı kalpli pizza! :) Hahaha pek olmamış ama olsun (Not: fotoğraf yan duruyor, olsun gene olmamış bence :P)

Günlük hayatımda ve işe giderken dahi en çok kullandığım eşyalar  aşağıdakiler!

Çanta: Zara, Gözlük: Rayban, Ruj: MAC, Tumbler: Starbucks

Ve sevgililer günü konseptinde çıkan aşağıdaki bardağı çok severek satın aldım. İş yerinde sürekli kullanıyorum :)

Spor.. Haftanın 3-4 günü iş çıkışı kendimi attığım salon. İyi ki yazılmışım geçen sene bu zamanlar dediğim. Kafamı boşaltmaya yardımcı olan, ne yersem yiyeyim zayıf kalmamı sağlayan şey!

Ve bir öncesi/sonrası fotoğrafı :) Spinning (RealRyder Cycle) öncesi ve sonrası! :) Üstüm tamamen ılak öyle söyleyim!

Gratis'in sevgililer günü alışverişinden aldığım 2 parça:

Organix - Argan Oil Saç Kremi
Batiste -  Kuru Şampuan..Daha kullanmadım ikisini de göreceğiz bakalım :)

Ve şu anda elimde olan fondotenler :( Almış da almışım ne yalan söyleyim, neyseki bazıları yarım yarım., bunlar bitmeden almak yok bana!


Bu da başka bir alışverişten: H&M :)

Her Cumartesi Pazar kurs için İstiklal Caddesi üzerinden Goethe Institut yollarını aşındırıyorum. Ve tabi sürekli H&M önünden geçince aşağıdaki tablo kaçınılmaz oluyor.

Son alışverişim ve aldıklarım şu şekil :

Make Waves Curl Cream Durulanmayan Saç Kremi
Instant Armour Top Coat
H&M : Chocolate Fondant and Green As Gold ojeler

Wet n Wild: Spiked wit Rum  ruj (Bu Gratis'ten araya karışmış :PP)


Bir Pazar günü makyajı nasıl olabilir sorusunun cevabı niteliğinde aşağıdaki fotoğraf:

bir Parfüm, bir ruj! Estee Lauder Sensuous Nude son zamanlarda çok severek kullandığım bir parfüm oldu. 30ml'lik boyunu 99 TL'ye almıştım.


Aşağıdaki ise başka bir alışverişten, NARS, yine Gratis ve ufak bir parçası Watsons! :P

the Balm Desert: Bronzer bunu çok merak ediyordum, indirimde bulunca heme aldım
Rimmel London : Saturn oje (Bütün bloggerların vloggerların tırnaklarında göre göre ben de aldım gözüme çok güzel geldi :)

NARS Audacious rujlardan: Barbara ve Vanessa.. Bu seriye bayılıyorum, sanırım iki tane birden alırken kendimi kaybetmişim!

Wet n Wild - Wine Room Ruj!

Maybelline Brow Satin: Kaş kalemi


Ve ben yine bazı selfie denemelerindeyken :)



Aşağıda ise geçtiğimiz hafta yaptığım göz makyajından bir kare var.

Far: Loreal - Infaillable Bronze Divine
altına ise Oriflame The One krem farlarda : Golden Brown. İkisi birbiriyle şahane uyumlu oldu!



Yine ben, Laboratuarda çalışmaktan sıkılmışken :)




Ve son olarak geçtiğimiz Cuma günü ufak bir rahatsızlığım sebebiyle doktora gidip sonrasında bütün gün bana kalınca evde oturup dinlendim, kahvemi aldım, kitabımı okudum.

Çok özlemişim doğrusu evde oturmayı!

Kitap tavsiyesi olaraksa: şu sıralarda okuduğum: George Orwell - Hayvan Çiftliği isimli roman. Muazzam. Herkese tavsiye ederim :)

Gördüğünüz üzere benim son zamanlarım, iş/kurs/spor üçgeninde geçiyor. Bazen çok izole ve monoton olduğunu düşünüyorum yaşadığım hayatın ama sağlığım yerinde, sevdiklerim ve sevenlerimle birlikte olduğum için mutluyum!

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)

Sevgiler..
xoxo














2 yorum:

  1. Ya biz neredeyse yaşıtmışız! Fakat niye sen benden 10 yaş falan küçük görünüyorsun acaba?
    Bu arada, kariyerimiz de benzer ilerlemiş; benim de lisans-yüksek lisans-doktora ODTÜ; 2002-2008 arası da araştırma görevlisiydim. Sonrası Özel sektör :)))
    Zaten seni keyifle okuyordum; ama, bu yazıdan sonra daha bir kanım ısındı! Kocaman sevgiler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcığım, ruhum yaşlı benim! daimi bir yorgunluk ve üşengeçlik var üzerimde ehehehh ama çok teşekkür ederim yorumun için :) 80 Kasımım ben, gayet yaş almış durumdayım vallahi :// İTÜ araştırma görevliliği yıllarım benim de 2002 Ekim - 2008 Temmuz, bak araştırma görevliliği yıllarımız da aynıymış :)) doktora yeterliliği geçtikten sonra kendimi özel sektöre attım, ama şimdi o kadar özlüyorum ki üniversiteyi anlatamam :( Çok teşekkür ederim tekrar güzel yorumun için, ben de seni çok keyifle okuyorum daha önceden de demiştim, düzenine, çalışma disiplinine hayranım! Hem iş, hem blog,hem ev, hem iki tane bıdık :) = Süper kadın Başak :) Maşallah diyor lafı fazla uzatmıyorum, Sevgiler!

      Sil