Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

11 Mart 2016 Cuma

Giorgio Armani | Eyes to Kill | Aurore (14) Tekli Far

Haftanın en harika gününden herkese merhaba! :)

Bu güzel ve güneşli Cuma gününde rengine bayılarak satın aldığım bir tekli fardan bahsetmek istiyorum

Giorgio Armani - Aurore Tekli Far

 


Her ne kadar Giorgio Armani markasının kozmetik ürünleri arasında farları, likit mat rujları ve fondotenleri kadar ses getirmiş olmasa da özellikle Eyes to Kill - Silk Eyeshadow olan serisi yani ufak cam kavanozda olan ipeksi dokulu farları oldukça seviliyor. Bu benim anlatacağım toz far formundakilerse biraz daha geri planda kalmış olanlar :)

Benim seçtiğim Aurore rengi tekli toz far skalasında bulunan bir far. 



Eliptik, siyah, sade ve şık bir kaba sahip. 

Farlar, 1.75 gram ve açıldıktan sonra 6 aylık bir kullanım ömrü var. Kim 6 ayda bir far bitirebilir onu bilemiyorum, bu kısmı es geçiyorum :P


Seçtiğim renge gelirsek, içerisinde mor/lila tonu ağır basan bir taupe/kahve olarak anlatabilirim bu rengi :)

Tam kahve gibi bir toprak tonuna sahip değil, içerisinde rengi hareketlendiren bir morluk/lilalık bulunuyor. Farın yapısı, yumuşacık, sürümü çok rahat, karıştırılması çok rahat


Günlük makyajlarda bir iki kat tüm göz kapağıma bundan sürüp, üzerine bir siyah kalem ve bol rimel ile çok güzel bir göz makyajı yapmanıza olanak sağlıyor. Kabın içerisinde kullanmayı sevmediğim, sünger bir aplikatör çıkıyor. Ayrıca kabın içerisinde ufak bir de ayna var. Bu aynalar, seyahatlerde farı çabuk ve kolay uygulamanıza yardımcı oluyor ekstra bir ayna taşımanıza gerek kalmıyor :)




Aşağıda kolumun iç kısmındaki duruşunu görebilirsiniz. Aşağıdaki fotoğraflarda mor-lila renk biraz baskın çıkmış ancak o kadar da mor durmuyor normalde. 

Belki MAC - Satin Taupe farının daha açık renkli hali diyebilirim ;)


Aşağıda ise göz kapağımdaki duruşu var. Altında baz yok, ancak kalıcılığını bazsız test etmedim bilemiyorum.  Ben tüm farlarımı uygularken mutlaka altına bir far bazı uyguluyorum.

Farın yapısında kendiliğinden bir ışıltı var ve bu da göz makyajını tek bir farla yapmanıza olanak sağlıyor. 

Pigmentasyonu da doğal olarak şahane diyebilirim. Üstüste sürerek rengin etkisini arttırabilir kabındaki rengi yakalayabilirsiniz! Ben genelde yukarıdaki hafiflikte kullanıp biraz göz kalemi ve rimelle destekliyorum.

Sevil'den 110 TL gibi bir fiyata almıştım. Bir tekli far için fazlasıyla pahalı olduğunu düşünüyorum, rengi bu kadar beğenmeseydim satın almazdım.

Fiyatını dert etmezseniz tavsiye edebileceğim, kaliteli ve çok kullanışlı bir far.

Siz ne düşünüyorsunuz Giorgio Armani Makyaj ürünleri hakkında?

Güzel bir Cuma günü dilerim!

Sevgiler
xoxo

2 yorum:

  1. Kolundansa göz kapağındaki duruşunu daha çok sevdim ve hatta bayıldım! Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  2. Rengi hoşmuş tatlım ancak o kadar çok farım oldu ki, es geçmek durumundayım.. Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil