Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

7 Mart 2016 Pazartesi

2015 YILI | BAKIM ÜRÜNLERİ FAVORİLERİ

Merhaba! :)

Hala okumak ister misiniz bilemiyorum ama makyaj favorileri ile ilk bölümü yazdığım 2015 yılı favorilerinin bakım ürünleri kısmını bugün yazmak istiyorum :) Geçen seneki kadar çok değiller, ama yine içinde benzer ürünler var hemen başlayalım :)



Diadermine - çift fazlı göz makyaj temizleyicisi geçen sene olduğu gibi bu sene de favorim oldu. Bu temizleyici garibimin genelde hiç seveni yok, çok yağlı bir his bırakıyor diye ancak ben hep söylerim yine söyleyeceğim, cilt - makyaj temizliğinin son adımında sürekli yüzümü yıkadığım için o yağlı hissiyat beni rahatsız etmiyor. Aksine suya dayanıklı rimel-göz kalemi hemen ve çok rahat bir şekilde çıkartıyor. Ve ayrıca ben kirpiklerimi beslediğini hissediyorum. Sonuç olarak kendisi bu sene de favorim oldu! :)

Lush - Tea Tree Toner: Bu da geçen seneki favorilerimden, Şurada yazısını yazdığım Amsterdam seyahatinde 250 ml'lik boyunu almıştım. Yeni bitti. Haziran'da Almanya seyahatim sırasında yine bir Lush çıkartması yapacağım :) Cilt - Makyaj temizliğimin son adımında, gözeneklerimi sıkılaştırsın ve aydınlık versin diye kullandığım, severek kullandığım, hafiften ilaç gibi kokan tonik kendisi. Yazısı şurada

Bobbi Brown - Hydrating Eye Gel : Bu göz kremini de bitirmek üzereyim. Ve bu benim kullandığım sanırım 3. kavanoz :) Bu fotoğraftaki üstelik, 30 ml'lik dev boyu :-D Bu göz çevresi kremini ben sabahları kullanıyorum. Muhteşem bir yapısı var, harika nem veriyor, kapatıcı öncesinde göz çevrem çok nemli oluyor. Severek kullanıyorum, bitince elimdekileri eriteceğim. Sonra tekrar dönüş yapabilirim. Ama 2015 yılının 6 ayı her sabah kullandım severek :)

Desert Essence - Normal Ciltler için Yüz Temizleme Jeli: İşte 2015 yılında tanıştığım, tertemiz içerikli ve cildime çok çok iyi gelen bir ürün. Yanaklarım kuru, T bölgem yağlı olmasına rağmen, karma-yağlı ciltliler için olanını almamıştım, iyi ki de almamışım. Bu bile biraz gerdi cildimi. Ama yüzüme verdiği aydınlık, kullandığım süre boyunca normalde çıkardığım sivilce sayısındaki azalma sebebiyle çok çok sevdim. Yedekli. Duruyor. Yazın tekrar kullanmaya başlayacağım :)

Clarins - Lotus Face Treatment Oil: Clarins'in bu ünlü yüz bakım yağını şurada yazmıştım. Araya o kadar ürün girdi ki çok sevsem bile maymun iştahlılıktan bitiremedim. Ama dibindeyim şu an. Gece cildimi temizledikten sonra tek başına bunu yüzüme tampon hareketlerle uyguluyorum, sabaha hala cildim nemli oluyor. Anti-aging etkisini görmedim ama besleyici ve nemlendirici olduğu için çok severek kullandım. Bitince eski aşkım Estee Lauder Advanced Night Repair'e döneceğim :)

La Prairie - Anti Aging Eye and Lip Contour Cream: Geçen sene de favorimdi bu sene de favorim oldu. O kadar seviyorum ve o kadar pahalı bir ürün ki bitmesin diye gıdım gıdım kullanıyorum. Yazısı şurada, bitince naparım bilmiyorum. Neredeyse ikinci el bir araba taksidi kadar göz çevresi kremi fiyatı olur mu ya? Neyse..çok güzel, seviyorum :)

Lush - 9 to 5 Makyaj Temizleyici: Bunu da yine Amsterdam'dan satın almıştım geçen sene ve bunu da bitirmek üzereyim. Şöyle söyleyim, en başta neden aldım ki ben bunu? Krem/losyon şeklinde temizleyicileri hiç sevmiyorum demiştim kendi kendime. Kokusu da bir acayipti. Sonra ben bunu pamuğa döküp yüzümü temizlemek yerine, elimde iki fındık tanesi büyüklüğünde alıp, makyajımı çıkarmak için tüm yüzüme, gözlerime sürdüm, ve üzerinden nemli bir pamukla temizlemeye başladım. Ve işte! Mükemmel sonuç, gözlerimi zerre kadar yakmadı, makyajı harika çıkarttı ve cildimi yumuşacık yaptı. Bu da Haziran ayında alınacak! :) Zira 1 haftalık ömrü kaldı :)

Nuxe - Reve de Miel Dudak Bakım Kremi: Buna dudak bakım kremi dedim çünkü lip balm demek ayıp olur, saygısızlık olur :) Bu sene de aslında favori dudak bakım ürünüm Blistex Med Plus kavanoz versiyonuydu ancak kendisini bitirdim ve elimdeki dudak bakım ürünleri stoğumu eritmek istediğim için en azından birkaç tane lipbalm bitirene kadar almamaya karar verdim. Bu esnada, stoktan karşıma Nuxe çıktı. Yapısı çok kalın,ruj altına kesinlikle uygun olduğunu düşünmüyorum ve genelde akşamları yatmadan dudaklarıma sürüp yatıyorum ve bence en etkili sonuç bu şekilde alınıyor :)  Kokusu mükemmel, kalın yapılı olduğundan bence buna dudak maskesi de diyebiliriz :) Sevdim kendisini 2015'de :)

Bioderma - Sensibio H2O Miselar Temizleme Suyu: Bunu sevmeyen var mı acaba? Her ne kadar Garnier alacağım bitince desem de temiz içeriği ile gönlümüzün efendisi. Yıllar önce yazısını şurada yazmıştım :)

Desert Essence - Daily Moisturizer: Battal boy, devasa bir günlük nemlendirMEyici :)))) Pekiyi, neden favorilerimde? Çünkü dehşet hızlı emiliyor :) Benim cildim kuru değildir, normal diyebilirm, T bölgesi yağlı, yanaklar kuru.  2015'in son aylarından beri her sabah düzenli olarak kullanıyorum. Ne diyordum? İnanılmaz çabuk emiliyor, bu da benim sabahın köründe hızlı hazırlanmam gerektiği için makyaj öncesinde cildimin kremi emmesini beklemekden kurtarıyor. Giyinene kadar cildimde nemlendiricinin ıslaklığı kalmamış oluyor. Bu krem de tüm Desert Essence ürünleri gibi organik, temiz içerikli. Kokusu çok kötü değil, ama güzel de değil :) Boyutu 120 ml, bitirmek üzereyim kendisini, avuç avuç sürsem de çabucak emildiği vıcık vıcık olmuyor cildiniz. Tekrar alırmıyım? 120 ml çok büyük boy, biraz daha ufak boy olsa alırdım sanırım. Favorilerime girme sebebi: çabuk emilmesi, cildi çabuk bir şekilde yumuşacık bırakması :)

Kiehls - Avokadolu Göz Kremi: Ne de çok sevilen bir ürün! :) Ben de 2015 yılında tanıştım bu kremle, her akşam olmasa da La Prairie bitmesin diye :) bazı akşamlar bunu kullanıyorum. Nemlendirmesi inanılmaz gerçekten, çok çok iyi. Ama benim göz çevremde minicik beyaz iki tane yağ bezesi oluştu. Bir tanesi kendi kendine yüzeye yaklaştı onu yok ettim, diğerine kaba kuvevt kullandım ve çıkardım :) Sanırımbu krem benim göz çevreme biraz ağır geldi o yüzden sevgili kaz ayakları bölgesine hafifçe uyguluyorum. Verdiği nemden ötürü 2015 favorilerimden biri oldu! :)

Dior - Creme de Rose Lip Balm: Elimdeki en pahalı lipbalm bu idi. Kokusu ve yaptığı bakım muhteşemdi, çok severek kullandım. Favorim oldu ama sanırım bir daha bir lip balm için 90-100 TL vermem :/ Yazısı şurada! :)

Evet gelelim aşağıdaki fotoğrafa!


Sephora - Oje çıkartıcı: Bu geçen sene de favorimdi, bu sene de favorim oldu. Çok pratik, en koyu renkli ojeyi bile rahatça 3-4 dakikada çıkartıyor. Çok seviyorum gerçekten.

Sephora - Tırnak ve Kutikul Bakım Yağı: Bu da asetonu gibi aynı mantıkta içindeki süngerde bolca yağ var. Parmaklarınızı tek tek süngerin içine daldırdığınızda kutikul ve tırnaklarınıza bakım yapıyor ve kutikulleri yumuşatıyor. Acil durumlarda en sık kullandığım tırnak ürünü oldu :)

Watsons - Biralı Saç Maskesi: Saçlarımı Ocak sonunda kestirdim. Neredeyse belime geliyordu. Benim saçlarım dalgalı, yer yer kıvırcık garip bir saç. Çok uzadığı için sönmüştü ve ben 2015'in son 4 ayı bu ürünü kullandım. Stoktan çıkardım bunu da :P Neyse mum gibi bir yapısı var ve verdiği hacim/yumuşaklık etkisini çok çok sevdim. Fiyatına göre mükemmel bir saç maskesi bence. Tekrar alabilirim. Zira saç maskem yok şu an :)

Paul Mitchell - Curls Durulanmayan Saç Kremi: Bununla 29 Ekim 2015'de tanıştım ve 3/4 lük kısım bitti. Neden tarihi direk hatırlıyorum çünkü saçlarımı kestirmeye kuaföre gitmiştim, kuaför saçlarımı kesmeyip kabarmayı ve elektriklenmeyi önlemesi açısından bu ürünü vermişti :) Çok memnun kaldım, bukleleri, dalgaları belirginleştiriyor. Saçları yumuşacık yapıyor. Fiyatı biraz tuzlu ama benim gibi kabarma ve elektriklenme probleminiz varsa değiyor. 104 TL ye almıştım ben.

The Body Shop - Smoky Poppy : Vücut peelingi. Tüm hayatım boyunca kullandığım en güzel vücut peelingi bence! Taneciklerinin boyutu çok ideal, taneciklerinin sayısı çok ideal. Kokusu mükemmel. Ve en önemli özelliği, bununla cildinize peeling yaptıktan sonra banyo sonrası vücut kremi uygulamanıza gerek kalmıyor. Öyle bir nem, öyle bir yumuşaklık veriyor ki hatta çok hafiften yağlı bir his bile diyebilirim. Diğer peelingler scrublar gibi kurutmuyor derinizi. Kötü özelliği sınırlı üretimdi. Çok beğenerek kullandığım için 2 tane almıştım. Biri bitti, bu fotoğraftaki ikincisi, daha açmadım, ama o da bitince eminim üzüleceğim :(

Buraya kadar sıkılmadan gelebildiyseniz çok teşekkürler.

Çok geç bir yazı oldu, ama ayrıntılı anlatarak biraz kendimi affettirdiğimi düşünüyorum :P

Geçtiğimiz sene bu zamanlardaki yazma performansıma bakıyorum da daha çok yazıyormuşum. Bu aralar blog için ayıracak vaktim yok değil aslında moralim yok.

Moral, blog yazmayı çok etkiliyor. İş ile ilgili olarak biraz zor bir dönemden geçiyorum. İçimden birşey yapmak gelmiyor. Ama unutmamalıyım ve hatta unutmamalıyız ki herşeyin başı sağlık!

Şimdi sizin favorilerinizi sormak isterdim 2015 için ama siz çoktan yazdınız söylediniz :) Benim yazdıklarım içinden beğendikleriniz var mı? Yorumlarınızı bekliyorum :))

Sevgiler..
xoxo


4 yorum:

  1. Bobbi Brown göz çevresi kremi bana hiçbir şey ifade etmedi biliyor musun ? Neden? Çünkü göz çevrem çok kuru; hatta bu yüzden o herkeste yağ bezesi çıkarak Kiehl's avokadolu bana çok iyi geliyor :))
    Sephora asetonu ilk defa bu indirimde aldım ve bundan sonra paraya kıyıp almaya devam ederim! Zira parmak daldırmalı olmasına rağmen tırnak etlerimi kurutmayan ve en bulaşan kırmızı ojeyi bile hiç bulaşmadan temizleyen tek aseton kendisi! Ayrıca, o instant manikür şeyini de pek seviyorum :)
    Paul Mitchell olan da ilgimi çekti, kabarma-elektriklenme değil de, ombreden sonra saçlarım çok yıprandı, o kötü görünümü alır mı acaba? Yalnızca kuaförlerde mi satılıyor?
    Öneriler için teşekkürler, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Paul Mitchell ı bana kuaförüm vermişti ama şimdi baktım kozmoya.com da var satışı :) Ama önce bir tester almak lazım pahalı biraz, sonra üzülürüm işe yaramazsa :/ En güzeli ufak bir kap alıp kuaföre gitmek, ordan birkaç kullanımlık almak sanırım :)

    Bobbi Brown'ı ben seviyorum ama tabi ki mesela tek başına gece için yeterli bulmuyorum, kapatıcı öncesi nemlendirme açısından seviyorum :)

    Not: çalışkanlığına ve düzenine hayranım :) Maşallah diyelim keşke ben de yazabilsem böyle düzenli..

    bir de bize ipuçları verdiğin bir yazı yazsan:

    blog nasıl düzenli yazılır? İpuçları tavsiyeler :-D Heheh

    Onca yazıyı okuduğun için ben teşekkür ederim ayrıca :) Görüşürüz :)

    YanıtlaSil
  3. Lush ürünleri ülkemize de gelse keşke :)
    Kızsal Şeyler

    YanıtlaSil