Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

19 Mart 2013 Salı

LANCOME - TEINT MIRACLE - FONDOTEN #3 BEIGE DIAPHANE

Yazıları önceden hazırlamak çooook rahat oluyormuş :)

Üniversite yıllarımda (sene 1852 :P ) annemde gördüğüm için ve dolayısıyla Lancome'dan başka marka bilmediğim için, sürekli bütün makyaj malzemelerimi Lancome alırdım. Sonra büyüdüm, başka high-end markalara yöneldim :P Paracıklarımı daha da fazla saçar oldum :Ppp Neyse...

Uzun bir aradan sonra annem elinde iki adet sample ile geldi, bunlar Lancome'un Teint Miracle Fondotenleriydi - 03 Beige Diaphane rengi. Sample'lar resmen kocaman, bir tanesi 5 ml. 2 tane ile geldi annem, 10 ml'lik fondoten :) Normal boyutları zaten 30 ml. Geçtiğimiz günlerde ilkini bitirdim, şimdi ikincisini kullanıyorum.

Renk fotoğraflarda görüldüğü gibi, birebir aynısı, sample olduğu için sanırım orta bir ton veriliyor herkese uyması açısından, çok aşırı örtücü değil, mat bitişli hiç değil, gün içerisinde T bölgemi yağlandırıyor ama ben bunun önüne sabitleyici pudra uygulayarak geçiyorum.

Eee niye o halde kullanıyorum? Çünkü çok doğal bir bitişi var, gerçekten çok doğal, hafif, akışkan belki bazılarınız bu kadar sıvı ürün sevmez ama ben sevdim, parmaklarla daha rahat uygulanıyor, fırçayla da uygulamayı tercih edebilirsiniz, ben önce fırça sonra parmaklarımla yediriyorum.

Güzel bir artısı 15 güneş koruma faktörü bulunuyor. Kış için oldukça yeterli.

Fiyatını bilmiyorum. Alır mıyım? Güzel fondoten, elimdeki x tane fondotenden sonra alabilirim :)

Gelsin fotolar:





 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder