Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

25 Mart 2013 Pazartesi

L'OCCITANE Fleur Chérie - DUŞ JELİ

Bugün banyo-duş ürünlerinden devam ediyorum :P

Geçtiğimiz aylarda kokusuna öle bite aldığım bu duş jelini yarılamış bulunmaktayım :)


 

Şişeyi yarıladığıma göre, yorumlara geçebilirim!

Portakal çiçeği kokusunda, banyoyu adeta narenciye bahçesi gibi kokutan, ancak çok uzun süre kalıcı olmayan muhteşem bir kokuya sahip kendisi. Köpürmesi enfes, vücuttaki kokusunun kalıcılığı ise orta karar diyebilirim. Doğum günümde indirim olduğu için almıştım.

Kabı plastik, şeffaf, ürün 250 ml. Fiyatı ise 39 TL sanırım. Kısaca bütün L'occitane ürünleri gibi çok pahalı!. Doğum günümde indirim olmasa almazdım sanırım, ama ilahi bir kokusu var bence.

L'occitane'nın en önemli özelliği de sürekli tekrar ettiğim üzere, ürünlerinin tamamen doğal-bitkisel olması. Elimdeki stoklar eriyince, cilt bakımında sadece L'occitane kullanmayı düşünüyorum. Özellikle Immortelle serisini. Bakalım. Şimdiden para biriktirmeye başlasam iyi olacak :PP

Tavsiye ederim kesinlikle! duş jeli için 39 TL'yi vermek sizin için problem değilse, kullanınız efendim :)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder