Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

1 Nisan 2013 Pazartesi

CLARINS - MULTI ACTIVE NIGHT YOUTH RECOVERY CREAM

Herkese merhaba :)

Nisan ayının ilk gününü bir cilt bakım ürünü ile açmak istedim :)

Bugün bize konuk olan ürünümüzün Clarins Multi Active Youth Recovery Gece Kremi. Kendisi benimle birlikte 5-6 aydır yaşamakta :)


Bu aralar kullanmasam da (dönüşümlü olarak akşamları, bazen sadece Estee Lauder Advanced Night Repair kullanıyorum) kullandığım süre zarfında çok memnun kaldığım bir ürün oldu bu. Clarins için "tüm ürünleri bitkisel ağırlıklı" gibi bir yazı okumuştum ama ne kaynağını hatırlıyorum ne de doğruluğundan eminim. Araştırmak lazım.

Bu ürün Normal ve Karma ciltler için üretilmiş, 30 yaş üzerine uygun olduğu söylenen nemlendirme özelliği kuvvetli bir gece kremi. Ben daha önceki yazılarımı okuduysanız bahsetmiştim, çok gülüyorum, gülmeyi seviyorum. Dolayısıyla özellikle sağ gözaltımın hemen altında yanağımın başladığı yerde gülünce hemen beliren bir mimik çizgim var! Bu krem evet benim mimik çizgimi yumuşattı ve çok iyi geldi.Gün içerisinde ay parçası gibi yağlanan ve parlayan cildimde sivilceye sebep olmadı.

Yapısı ne çok kıvamlı ne de çok akışkan, orta karar, cilde uygulandığında hemen emilmese de 10 dakika içinde cilt tarafından absorbe ediliyor. Nemlendirmesi benim mimik çizgime iyi geldiğine göre zaten iyi demektir. :)  Benim gibi 32 yaşında (30+) olan birinin ihtiyaçlarını tamamen karşıladığını düşündüğüm bir ürün bu. Cildimi yağlandırmıyor, besliyor ve kokusu çok güzel. Ancak kokuya hassasiyeti olanların pek sıcak bakmayacağı bir durum olabilir bu.


Bunu geçtiğimiz Ağustos ayında arkadaşım Duty Free'den getirdi isteğim üzerine. Fiyatı 100 TL idi. Ancak Sevil'de Sephora'da ne kadardır bilmiyorum. Bakmak lazım.

Kısacası çok memnun kaldım, ara ara bunu (1 hafta - 10 gün geceleri), ara ara da Estee Lauder Advanced Night Repair Serum'u (şu aralar sıra bunda :)) kullanıyorum. Bu aralar çok övülen Clarins'in bakım yağını da bu kremden sonra denemeyi düşünüyorum.
Ama bu ürün benim için bittikçe tekrar alınası bir ürün.

Herkese Sevgiler! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder