Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

14 Nisan 2013 Pazar

LANCOME - IN LOVE - BAHAR 2013 - KOLEKSIYONU - KAHVERENGI GOZ KALEMI

Bahar ve Yaz sezon koleksiyonları piyasaya sürüldüğü zaman kendimi kaybediyorum, renkleri, ambalajları herşeyleri çok albenili oluyor ve malesef ben bu duruma kananlardanım :) Hangimiz değiliz ki?

Yine şuradaki alışveriş yazımda bahsettiğim Lancome suya dayanıklı kahverengi göz kalemi hakkında yorumlarım olacak :)

Öncelikle, şu ürünün ambalağına bakar mısınız? "Lovely" kelimesinin sözlük karşılığı bu ürün olsa gerek! :)



Ürün sınırlı üretim, 30 Chocolate Affair rengi. Bu seride bir de mavi ve turkuaz renkleri var, pigmentasyonları onların da güzel ama ben klasik bir insanım kullanamıyorum o renkleri malesef, eğer siz kullanabiliyorsanız tavsiye ederim :)

 Yapısına gelecek olursak, Tanrım! sanki almışlar kremi kalem haline getirmişler, ucunu sipsivri açın gözünüze sürme işlemi tamamlandığında, o açık kalem bitmiş oluyor! 20 kullanımda biter bu kalem. Tek eksisi bu, aşırı kremsi olduğu için hakimiyeti biraz zor ve çok çabuk bitecek malesef.

Ama süper bir özelliği var, akmıyor! kokmuyor! Sürdükten bir süre sonra (3-4 dk içerisinde) sabitleniyor ve akmıyor. Özellikle waterline dediğimiz yere sürdüğümde (benim gözlerim çok akar, sulanır),kalıp gibi olmasa da üstün bir performans sergiliyor.

Rengi ise aşağıda gördüğünüz gibi tam istediğim gibi kopkoyu bir kahverengi! :) Tekrar hatırlatayım sınırlı üretim, elinizi çabuk tutun almak isterseniz. Fiyatı 45 TL. Boyner'lerde satılıyor.

Göz kalemi çekerken elinize süper hakimseniz, çok çabuk bitmesini dert etmeyecekseniz, tavsiye ederim. Kalıcılığı müthiş!

;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder