Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

23 Nisan 2013 Salı

KÜÇÜK BİR MAC ALIŞVERİŞİ

Merhaba :)

Herkesin Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını en içten dileklerimle kutlarım.

Bugünkü yazım küçük bir MAC alışverişini anlatacak. MAC'e aslında sadece fırça temizleyicisi almak için girdim, ama hangimiz MAC'e sadece tek birşey için girip çıkabiliyor ki? Ben de fırça temizleyicisinin yanında bir de Crosswires ruj ile çıktım - Cremesheen serisinden, rengi sanırım, iş yerine kullanılamaz çünkü çok canlı bir pembe-mercan tonunda :) Şimdilik sadece rengi hakkında bir fikir sahibi olmanız için fotoğraf koyuyorum, swatchlar ve hakkında yazısı sonra gelecek :)

Toplu çekim:
Rujumuz :)


Ve rujumuzun rengi :)


Dudağımda oldukça fazla canlı duruyor, biraz ben buradayım diyen bir ruj kendisi, ama yüzünüze hiçbir şey sürmeden sadece bu ruju sürüp çıkarak oldukça canlı ve sağlıklı bir görünüm elde edebilirsiniz :)

İyi akşamlar herkese :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder