Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

1 Mayıs 2013 Çarşamba

NİSAN AYI BİTENLER

Merhaba,

Nerdeyse 10 gün olacak, yazamıyorum, ama bu aralar hiçbir şey yapmak içimden gelmiyor nedense. Artık bahar depresyonu mudur? Bahar yorgunluğu mudur nedir? Acilen tatile gitmek istiyorum. Neyse.

Bu ay nedense geçtiğimiz aylara nazaran daha az ürünler bitirmişim. Aralarında hiç makyaj ürünü yok, bitenler her zaman kullandığım ürünler olmuş :)

Hemen bakalım,

Listeye bakalım :)

1. Bioderma Sensibio H2O Makyajımı her gün temizlediğim çok sevdiğim, herkesin bildiği klasik solüsyon. 500 ml 3 ay dayanıyor annemle bana.
2. Lancome La Vie ist Belle Parfüm. Bu parfüm yeni çıkmıştı, kimilerine çok ağır ve şekerli geldi ama ben çok severek bütün kış kullandım ve bitti. Bir daha alır mıyım? Aklımda başka parfümler var :)
3.Nivea Pure and Natural Deodorant - bu da her ay biten banko ürünlerden. Yasemin çiçeği kokulu - Alüminyum içermiyor.
4.Diadermine Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici - benim için bir klasik :)
5. Parmex Aseton
6. MAC Brush Cleanser -Antibakteriyel, makyaj fırçalarımın temizliğinde kullandığım daimi fırça temizleyicim, yenisi açıldı bile :)

Bu ay bitenler bu kadar :)

Bir sonraki yazım ise Mart - Nisan Favorileri olacak :)

Görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder